guten Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Hei igjen, Prøver med F11 når jeg kommer fra jobb.. Jeg formaterte den partisjonen som OS'et låg på, den andre partisjonen består av "Systemgjennopprettings-filer" ..langt over 30GB. Men etter som jeg husker fra tidligere låg det ingen "executable" filer på denne.. er litt usikker på hvordan jeg skal få startet dem.. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er ikke det stort sett ett valg du gjør i os'et?hvis noen skjønner,altså start-alle programmer-HP recovery?eller no slikt. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Dette har ikke noe med problemene hans å gjøre.Hvilken lisens man kjører vil ikke ha innvirkning på installasjonen. Og...bestemor? på tide å legge seg 7829401[/snapback] Forumet gir ikke hjelp til brukere som benytter piratkopiert materiell. Les retningslinjene.. Hehe, beklager.. Svigers. 7829889[/snapback] Han nevner ikke noe om at det er pirat, hvorfor ta det da opp? Tenk logisk, hp-recovery = orginalt fra hp. Er lei av folk som tenker pirat hver gang installasjonen henger seg opp, det kan faktisk skje orginale kopier også. MS er ikke feilfritt vettu. Det eneste som er skiller pirater fra vanlig kopi, er lisensen, programmet er fortsatt den samme! Ser ikke grunnen til å lese rettningslinjene pga denne tråden ikke bryter noen. Lenke til kommentar
guten Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Kjørte disken over igjen som slave i min egen pc, sjekket den i Partition Magic og der var den oppført med filformat BAD. Googlet litt rundt på dette temaet, og endte opp med et lite hendig program i fra Western Digital som gjorde disken som ny, samt formaterte. Fikk til svar fra HP at gjennopprettingspartisjonen var ugyldig så lenge systempartisjonen var formatert. De anbefalte meg å slette partisjonen og legge inn privat Win XP cd.. det funket altså. I samme slengen til tilbød de seg å sende meg originale disker.. så nå ankommer de om ikke lenge. Så da er det vel case closed da, nå driver jeg å legger inn XP og alt ser gullefint ut.. Takk for hjelpen dere.. dette forumet ruler gata! Endret 31. januar 2007 av guten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå