TheOats Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nå kommer Windows Vista å skal støtte multiplayer mellom xbox360 og pc (Conan for eksempel). Noen andre enn meg som tror att microsoft kommer til å "ta over" store deler av konsol markedet? Sikkert ikke så mange år før "alle" pcer har vista, å da er det (sansynligvis) mange spill som har kommet til begge platformene med mulighet for multiplayer. Noen som har troen på microsoft? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Ingen tvil at MS vil eie online markedet for konsoller Det er min mening da PS3 har potensiale, men akkurat nå ser det veldig dårlig ut Wii er en vits når det gjelder online Endret 29. januar 2007 av avanore Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror det vil gi dem et definitivt forsprang for dem som er opptatt av multiplayer, men ved enden av dagen vil det som alltid komme an på hvem som har de mest interessante spillene. Når det er sagt, er det på høy tid med flere Live Anywhere detaljer snart... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Tror det vil gi dem et definitivt forsprang for dem som er opptatt av multiplayer, men ved enden av dagen vil det som alltid komme an på hvem som har de mest interessante spillene. Når det er sagt, er det på høy tid med flere Live Anywhere detaljer snart... 7825630[/snapback] Tror nok det kommer veldig intressante spill fremover til 360 ja. Man skal kunne sende meldinger mellom pc og konsol med Windows Live Messenger. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Får se om de klarer å spille kortene sine riktig. Om de gjør dette kan dette gi et enda større forsprang ovenfor Sony; multiplayer er ikke gøy med lite mennesker, og flere mennesker forutsetter flere konsoller solgt Live Anywhere er en ganske sleip måte å "jukse" seg til et dramatisk høyere antall folk online. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Tenk deg et nytt battlefield for begge platformene! O_O Det hadde rocka, vist de kunne gjøre styringen balansert. Ja jeg vet at BF:Bad Company kommer men vet ikke om det kommer til pc eler hvor mye de kommer til å sattse på MP i det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Synes at vista - xbox 360 prioriteringen til ms er positivt for alle som eier pc. Det betyr at veldig mange MS spill vil komme til både vista og xbox 360, og på den måten får jeg tak i noen av de beste spillene til MS. En del spill kommer kanskje til å bli xbox 360 only, men en del vil også komme til vista. Dette betyr at alle som allerede har pc, kanskje slipper å kjøpe xbox 360 og neste generasjon xbox for å ta del i disse spillene. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Synes at vista - xbox 360 prioriteringen til ms er positivt for alle som eier pc. Det betyr at veldig mange MS spill vil komme til både vista og xbox 360, og på den måten får jeg tak i noen av de beste spillene til MS. En del spill kommer kanskje til å bli xbox 360 only, men en del vil også komme til vista. Dette betyr at alle som allerede har pc, kanskje slipper å kjøpe xbox 360 og neste generasjon xbox for å ta del i disse spillene. 7826202[/snapback] Du slipper å kjøpe en xbox 360 til 3000,- ja, men må ut med 15000,- for en ny PC for å kunne kjøre Vista og de siste spillene, for så å punge ut med flere lapper når PC blir for gammel etter et par år (ja, jeg setter det litt på spissen her) . Slik jeg har forstått Live Anywhere (eller Live for Windows som det visst nå skal hete), så må man også ha et Live abonnement for å kunne spille online. Shadowrun blir vel det første fps-spillet hvor PC og Xbox 360-spillere kan spille med/mot hverandre. Andre spill er UNO og Halo 2. Live Anywhere skal også bli tilgjenglig på mobiltelefoner med Windows og/eller java. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Du slipper å kjøpe en xbox 360 til 3000,- ja, men må ut med 15000,- for en ny PC for å kunne kjøre Vista og de siste spillene, for så å punge ut med flere lapper når PC blir for gammel etter et par år (ja, jeg setter det litt på spissen her) .7827189[/snapback] Helt enig med deg. Dette er faktisk grunnen til at jeg seriøst vurderer å kutte ut PC i spillsammenheng helt og holdent, og heller holde meg til konsoll. Billigere og mindre frustrerende i lengden, og det eneste jeg savner på konsoll for øyeblikket er muligheten til å spille med mus/tastatur (og da spesielt i FPS-spill), men det skal jeg sikkert klare å overleve. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Får se om de klarer å spille kortene sine riktig. Om de gjør dette kan dette gi et enda større forsprang ovenfor Sony; multiplayer er ikke gøy med lite mennesker, og flere mennesker forutsetter flere konsoller solgt Live Anywhere er en ganske sleip måte å "jukse" seg til et dramatisk høyere antall folk online. 7825886[/snapback] Sorry, den skjønte jeg ikke. MS åpner Live for Windows-brukere, slik at de får muligheten til å spille online sammen med Xbox-brukere, som totalt vil gi en bedre online-opplevelse for en stor mengde gamere. Det er sleipt og juks? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 At man må ha et live abonnement på vista for å spille online er vel helt logisk. Hvorfor skulle de gjøre det anderledes på pc? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) For meg står det helt klart på spillene mest. Akkurat nå idag, er det spillene på nintendo og PS3 som intresserer meg helt klart mest. Hvis de 2 andre fortsetter med å lage så mange bra spill etter min smak, så kommer jeg aldri til å skaffe xbox fordi om de har vista osv...og jeg ser ikke det store med å connecte xbox og pc med hverandre egentlig heller. Mener også per dags dato at online spillene på PS er mye bedre enn xbox sine. Så etter min mening, trur jeg ikke de tar over konsollverdenen pågrunn av vista og mulighetene. Endret 30. januar 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Sorry, den skjønte jeg ikke. MS åpner Live for Windows-brukere, slik at de får muligheten til å spille online sammen med Xbox-brukere, som totalt vil gi en bedre online-opplevelse for en stor mengde gamere. Det er sleipt og juks? 7830342[/snapback] Noe dårlig formulering. Hva jeg mente var at det er en lur måte å skaffe et mye høyere antall spillere online uten å selge flere konsoller eller Xbox Live abonemmenter. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Jeg føler i værtfall at med å satse på ps3 og spill pc med vista så får man ett større utvalg av kvalitetstitler enn om man gikk for xbox 360 og vista. Wii og pc er også ett bedre alternativ. Endret 30. januar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Jeg føler i værtfall at med å satse på ps3 og spill pc med vista så får man ett større utvalg av kvalitetstitler enn om man gikk for xbox 360 og vista. 7832033[/snapback] Selvfølgelig, ellers hadde du ikke villet ha kjøpt en PS3 og prate så mye om den som du gjør Et spørsmål til deg: La oss si at PS3 ikke fikk den suksessen den skulle, ville du kjøpt en Xbox 360? Endret 30. januar 2007 av avanore Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Litt tidlig å komme med så bombastiske uttalelser, er det ikke? Begge konsollene er tidlig i "livet" sitt, og hvilket som får de beste spillene gjenstår det å se over de neste tre-fire årene. Skal være enig i at PS3 for øyeblikket har flest av de store navnene, men GTA har vist oss at det kan slå om fort. Tror generelt at spillutvalget på 360 og PS3 vil være rimelig likt, og muligens med den trenden vi ser nå hvor Windows/360-utgaven kommer ut først og så en PS3 utgave senere etter at det har blitt skrevet om fra Direct3D til OpenGL. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Et spørsmål til deg: La oss si at PS3 ikke fikk den suksessen den skulle, ville du kjøpt en Xbox 360? 7832041[/snapback] Ja hadde gjort det om spillene som jeg vil ha på ps3 gikk over på xbox 360. Men da hadde kanskje jeg fått en konsoll med større harddisk, hdmi utgang, trådløsinternett og den hadde kanskje vært såpass stabil at den hadde fungert ett par år uten å måtte inn til service hele tiden. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Nå kommer Windows Vista å skal støtte multiplayer mellom xbox360 og pc (Conan for eksempel). 7825532[/snapback] Er dette bekreftet altså? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ble det ikke nettopp sluppet nye detaljer rundt Live Anywhere? Mener at jeg nettopp leste noe om det. Off-topic: LarryDik, du ble jo omdøpt til "Lucky Larry" i går Se til å få ordna tag'en din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå