blikkbert Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg holder på å lage ny front til mitt "Cooler Master Wave Master". Det er veldig dårlig luft flyt i kabinettet. Dette blir for varmt. Så trenger jeg en 92x92mm vifte som både er stille og effektiv. Den skal være i front sammen med to 80x80mm vifte (som jeg har). Dette blir innsug og viften bak skal blåse ut. Kan dette funke. hjelp Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Den skal være i front sammen med to 80x80mm vifte (som jeg har). Dette blir innsug og viften bak skal blåse ut. Kan dette funke. hjelp 7825467[/snapback] Ja det er helt riktig det du tenker Det verste du kan gjøre med vifter (mht varmeavledning) utenom å ikke ha noen er visst å sette alle til å suge lufta ut eller blåse lufta inn. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 zalman 92, har tilkobling til hovedkort, sånn mini greie. da får du med en plugg du som setter halv rotasjon og uten den full rotasjon, dvs den støyer for mye til vanlig bruk. Lydløs med den pluggen. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Den skal være i front sammen med to 80x80mm vifte (som jeg har). Dette blir innsug og viften bak skal blåse ut. Kan dette funke. hjelp 7825467[/snapback] Ja det er helt riktig det du tenker Det verste du kan gjøre med vifter (mht varmeavledning) utenom å ikke ha noen er visst å sette alle til å suge lufta ut eller blåse lufta inn. 7826442[/snapback] Så det du mener er at, hvis jeg setter alle vifte til å suge inn eller ut. Så går det ikke så bra Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) zalman 92, har tilkobling til hovedkort, sånn mini greie. da får du med en plugg du som setter halv rotasjon og uten den full rotasjon, dvs den støyer for mye til vanlig bruk. Lydløs med den pluggen. 7826681[/snapback] Kanskje jeg skal kjøpe den. Har lest noen steder at den bråker litt, men da slår jeg bare den av når jeg ikke spiller. Prisen har ikke noe å si. Hvis det finnes noe bedre så er jeg åpent for det Endret 29. januar 2007 av Albert89 Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Er denne bedre MIST vifte, 20.5 dB(A), Klar plast enn den pizzafordi nevnte?? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Omlegg hele prosjektet, og lag mulighet for 120mm-vifte (gjerne større), da disse blåser mye med luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå