PsychoDevil98 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Hei Det har seg slik at jeg er på utkikk etter en cpu vifte til socket 939. Men, siden dette er en aldrende sokkel, vil jeg helst ikke punge ut så forferdelig mye. Uansett, jeg kom til å tenke på noe: hva om jeg kjøper en cpu vifte som både er kompitabel med socket 939 og socket LGA 775 (for core 2 duo), som jeg mest sannsynlig vil oppgradere til i fremtiden. Hvilken kjøler, som holder bra kvalitet, kan brukes både på 939 og LGA 775? Mine krav er: *rundt 300kr *skal ha plass i epox 9npa+ultra *stille, da det er mest derfor jeg skal kjøpe den. Det medfølger et bilde av kabinettet innvendig, slik at dere kan si om jeg får plass til den nye cpu-kjøleren. MVH PD Endret 29. januar 2007 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Tenkte litt på denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=40058 Men, kan det bli plassproblemer hvis jeg går for denne? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Anbefaler Noctua Nh-u12F. sunbeam Tower 120, Thermalright ultra120 og Scythe Ninja. Ninja koster ikke så mye, og den kjøler langt bedre enn blue orb. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Tenkte litt på denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=40058 Men, kan det bli plassproblemer hvis jeg går for denne? 7828597[/snapback] Kjøpte Orb kjøleren selv, og fikk problemer med at den var altfor svær. Ser ikke ut som du har så veldig god plass til kjøler du heller. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 TT BT da? Den er kanskje svær, men den er likevel en av de som passer flest hovedkort har jeg lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå