Gå til innhold

Splinter cell freeze-ups, flere som er plaget?

Doc Watchtower

Anbefalte innlegg

Siste tip jeg har lest om er at man kan gjøre følgende når spillet låser seg helt.

Ta ut skiva og sett inn et annet xbox spill, gjenta dette to ganger til med et annet spill førstås, så at du totalt sett har ladet 3 forskjellige spill. På denne måten blir cachen gjort fri for Splinter Cell data. Sett så inn Splinter cell skiva igjen, hos noen har dette vært løsningen.

Jeg har selv returnert skiva og skal få en ny.

En annen mulighet er at du bruker memorycard til å save checkpointene til, noen påstår at de på denne måten har blitt kvitt problemene.

Det tideligere innlegget om å poste xboxversjonen høres bra ut, skal finne ut vilken versjon jeg har og poste det.

Ellers blir det sagt at lock ups/freezes kan skje når du har spillt et brett noen timer uten å a brukt et checkpoint. Eller at boxen er overopphetet.

Konkluderende: Håper at problemet løser seg med en ny skive så at jeg kan begynne å sneake igjen he he...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox overopphetet? kan vel ikke være, siden de dumpa en vifte på versjon 2 av boxen.. så det høres jo urimelig ut. prøv og sleng inn noen 80mm'ere.. skjær ut den grønne runde xbox logoen på toppen, og sett på et kult viftegitter der istedenfor (som til PC), samt en 80mm vifte montert på undersiden som blåser luft inn i boxen .. hehe :smile:

Lenke til kommentar

er det ingen av dere som eier Xbox som vil innrømme at Mr.Gates har gjort enda en ny tabbe..nå med xbox......

Altså, jeg ser dag ut og dag inn folk som klager over at spillene henger osv......det er Xbox'en som er føkka ikke spillene.......du kan faktisk få en kjekk liten BLÅ skjerm som sier at det er noe galt med disken og at du bør reset'e osv......men det er BOX'en som gjør det.......BAH!

Brodern har den med DOA3 og noen andre spill, i DOA3 hakker det i MANGEN av filmene, The Thing får hele skitten til og låse seg, Night Caster gjør at den blå skjermen med det greiene kommer opp(se ovenfor)....og jeg nekter og tro at alle spillene er "ødelagt" så jeg har derfor MEGET god grunn til og rakke ned på XBOX.....har PS2 Selv....har hatt 0 prob....og grafikken er kansje ikke av ypperste klasse, men det er jo andre faktorer som avgjør for spillene........det hjelper LITE om spillet har SUPER grafikk viss det ikke er gøy :smile:

uansett, dette er bare mitt syn på "XBOX Vs. de andre konsollene krigen" :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 09:32, skrev Eurofighter:

er det ingen av dere som eier Xbox som vil innrømme at Mr.Gates har gjort enda en ny tabbe..nå med xbox......

Altså, jeg ser dag ut og dag inn folk som klager over at spillene henger osv......det er
Xbox'en
som er føkka ikke spillene.......du kan faktisk få en kjekk liten BLÅ skjerm som sier at det er noe galt med disken og at du bør reset'e osv......men det er BOX'en som gjør det.......BAH!

Brodern har den med DOA3 og noen andre spill, i DOA3 hakker det i MANGEN av filmene, The Thing får hele skitten til og låse seg, Night Caster gjør at den blå skjermen med det greiene kommer opp(se ovenfor)....og jeg nekter og tro at alle spillene er "ødelagt" så jeg har derfor MEGET god grunn til og rakke ned på XBOX.....har PS2 Selv....har hatt 0 prob....og grafikken er kansje ikke av ypperste klasse, men det er jo andre faktorer som avgjør for spillene........det hjelper LITE om spillet har SUPER grafikk viss det ikke er gøy :smile:

uansett, dette er bare mitt syn på "XBOX Vs. de andre konsollene krigen" :smile:

Jeg har aldri vært borti noen blå skjerm på Xbox, og den har omtrent gått konstant siden 14. mars. Blåskjermen må vel uansett være på PS2, mens Xbox har grønn skjerm :lol:

På meg så virker det som om du er en av de kvisete fjortissene som tror Gates er den store satan, og at MS er det sanne ******* på jord. "Det er lissom litt kult å hate mr. Gates" jeeezzzes. Jeg blir så jaevelig trøtt av dere. Få dere et liv, og finn noe bedre å klage over.

Lenke til kommentar

Har nå kommet meg til brett 6. Har ikke hatt noen problemer selv, forutom at noen av fiendene "låser" seg fast noen steder - eneste bugs'ene jeg har funnet iallefall. aldri låst seg. min xbox er en v1.0 (produsert i April i 2002) - den har også X-ecuter 2 bios samt EvoX software. SC er NTSC versjon.

Men alikevel så flommer det jo av feilmeldinger på div. konsoll-forum verden over, så noe må det jo være.. muligens problemer med en spesifikk kernel ellerno? rett meg hvis jeg tar feil, men; SC oppdaterer IKKE kernelen på Xbox'en dersom en ikke velger "Download Levels" (altså for Xbox Live). Ser iallefall at kernelen er den samme versjon fortsatt før/etter SC første gang her iallefall (har da ikke prøvd "download levels" funksjonen som visstnok skal sette igang en update mht. Xbox Live).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...