anietsoj Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Quoter Dag-Erik litt her jeg.. Hvis jeg som er kristen, plutselig velger å bli ateist, får jeg høyere IQ da? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Quoter Dag-Erik litt her jeg.. Hvis jeg som er kristen, plutselig velger å bli ateist, får jeg høyere IQ da? 8479425[/snapback] Nei, men du har fått litt mer innsikt. IQ har ingenting å gjøre med dette så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nei, nettopp! IQ har ingenting med tro å gjøre! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det har det med tro å gjøre at det er enklere å bare bli fortalt alt, og slippe å stille spørsmål å tenke selv. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nei..? Kaller du en samfunnsfagprøve for en IQ-test? Det handler ikke om kunnskap, det handler om evne til å forstå ting, se ting fort osv.. Ikke lett å forklare, men du skjønner kanskje Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nemlig. Religiøse trenger ikke å forstå ting. De trenger bare å godta og tro blindt. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 slik som (nesten?) hele den amerikanske kongressen er/gjør? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 De fleste der er religiøse, ja. Omtrent alle tror jeg. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Det er vel bare en åpen ateist i den amerikanske kongress, representanten til det 13ne distriktet til California, Pete Stark. Endret 27. april 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Quoter Dag-Erik litt her jeg.. Hvis jeg som er kristen, plutselig velger å bli ateist, får jeg høyere IQ da? 8479425[/snapback] Dersom statistikk indikerer at ateister har høyere IQ enn de som ikke er ateister, betyr ikke det at du personlig må få høyere IQ dersom du blir en ateist. Statistikk fungerer ikke slik! Det blir som om jeg skulle si at minst en av foreldrene dine må være kristen. Det er ikke nødvendigvis slik, men det er veldig stor sannsynighet at noen har presset kristendom på deg fra barndommen av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå