andnet Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg har problemer med det trådløse nettverket etter formatasjon på min Aspire 5044LWMi. Installerte alle driverene manuelt så har mistanke om at problemet ligger der. Men jeg klare ikke å finne noe mer informasjon om hvilke trådløst nettverkskort som følger med modellen. Har antatt det er samme som i 3040/5040 serien, og installert deretter. Men som sagt så er det noe som ikke stemmer her tydeligvis. takker for alle inlegg Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 en del maskiner, spesielt fra acer eller som har acer hovedkort, krever at du installerer en egen driver for knappen som slår trådløsnettet av/på også. Har du gjort dette? står kortet oppført i enhetsbehandling? Om det gjør det så er det installert med rett driver. Lenke til kommentar
andnet Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 ja det står oppført som normalt uten konflikt der. men har ikke installert noe driver for knappen, det virker jo igrunn logisk at det kan vere noe sånt. får se om jeg får tak i den da. takk! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det du trenger er Launch Manager for din modell fra Acer sine sider. Det er den som styrer knappene for bl.a. å skru på det trådløse kortet hvis du har en slik modell med egne knapper for å skru på trådløst kort. Lenke til kommentar
andnet Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Ah! nydelig ja har ikke lagt det inn, trodde det bare var noe standard unøvendig tull som de alltid slenger med... stor takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå