Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Felger til Volvo 740

dana_471

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan nevne merker som du sikkert kommer til å like.. Så kan du søke litt selv..

Brock, Eiker, Polaris

Dette er felger med kant, som er PENT på volvo.. Selv har jeg SMC Opus 17 til banebruk, og ikke kjøpt meg penfelger enda... (242)

Lenke til kommentar
Kan nevne merker som du sikkert kommer til å like.. Så kan du søke litt selv..

Brock, Eiker, Polaris

Dette er felger med kant, som er PENT på volvo.. Selv har jeg SMC Opus 17 til banebruk, og ikke kjøpt meg penfelger enda... (242)

7825329[/snapback]

okey :) tusen takk for svar

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har sett brock b1 på 740 ja. Kan dessverre ikke framskaffe bilde av det, da jeg så det i en salgsannonse på autodb for lenge siden. Det jeg kan bekrefte er at det ser veldig bra ut på en 740(og alle andre biler).

Du kan også ta en tur innom

www.gummihuset.se

der har de bra utvalg av felger til bilen din. Super DTM i 18" er jo en slager.

Ellers så har du selvfølgelig 17" JP MK18 (8,5" brede) med dyp kant. De produseres ikke lenger, men noen ganger dukker de opp på div. forum til salgs. Du må gi mellom 10.000-15.000 kr. for sånne felger da de er veldig ettertraktet og forholdsvis sjeldne.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Eiker-felger er svært rimelige og unektelig pent på 740, men dessverre er det litt "oppbrukt" (mener nå jeg). Polaris ligner fælt på disse, men er orginalt Volvo-fabrikat og derav av helt annen kvalitet (og pris). Alessio F1 er også noe du kan sette på. Jeg har dem på min 960 i 18".

Er du riktig så gal og rik så kan du alltids sette på Superstar Grandeur.

7480.jpg

NB! Kun for dem ekstreme. Prislappen på disse kommer fort opp i 30-40k. (Jeg hadde sånne på bilen min en sommer, aldri aldri aldri mer. Turte omtrent ikke kjøre engang)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...