Gå til innhold

MSN er hacket!

c-audio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En venninne av meg har et problem med sin MSN.

Det kommer ubudne gjester inn i samtalene og kan skrive meldinger med hennes nick. Er dette hacking, eller noe form for virus?

Hva kan gjøres?

7825027[/snapback]

Vet at det er et program som kan gjøre dette, men husker ikke helt hva det heter.

En av kameratene mine ble spilt et puss på dette også, men det krever vel at man har den personen påkontaktlisten sin, så det er vel kanskje en du kjenner?

Lenke til kommentar

Tja... Litt nærmere forklaring:

Hun snakker med noen, plutselig kommer det opp meldinger som hun ikke har skrevet, men som er fra hennes nick. Er det da den hun sitter og snakker med som gjør dette? Eller er det andre som har kommet seg inn på en eller annen måte? :hmm:

Lenke til kommentar
Tja... Litt nærmere forklaring:

Hun snakker med noen, plutselig kommer det opp meldinger som hun ikke har skrevet, men som er fra hennes nick. Er det da den hun sitter og snakker med som gjør dette? Eller er det andre som har kommet seg inn på en eller annen måte?  :hmm:

7825704[/snapback]

Kameraten min hadde det samme problemet. Og da var det en av vennene hans som han ikke pratet med, som gjorde det samme. Tror det eneste det krever er at denne personen er logget inn.

Løsningen på problemet, hvis det er dette problemet, er vel å skaffe seg ny msn eller vente til personen gir seg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vet ikke om jeg forsto deg rett. Men Vet om et program (husker ikke navnet) Men hadde det før. Der kan du hvis du skriver med noen så kan du skrive imitat (noe i den duren) Og da kommer det opp at det er du som skriver det, men egentlig er det den du snakker med som skriver det.

vet ikke om dette var det du ville ha svar på men. :hmm:

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg forsto deg rett. Men Vet om et program (husker ikke navnet) Men hadde det før. Der kan du hvis du skriver med noen så kan du skrive imitat (noe i den duren) Og da kommer det opp at det er du som skriver det, men egentlig er det den du snakker med som skriver det.

vet ikke om dette var det du ville ha svar på men.  :hmm:

8114506[/snapback]

Ja, var akkurat det jeg mente :)

Lenke til kommentar

vet ikke om dette var det du ville ha svar på men.  :hmm:

8114506[/snapback]

Ja, var akkurat det jeg mente :)

8114597[/snapback]

Oki..

Ska se om jeg kan få taki pprogrammet hvis du vil det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...