Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Alle trøndere spiser sennep rett fra flaska. Jeg gjør det også men er ikke trønder. Finnes en helt ekstrem god søt sennep som jeg ikke husker navnet på. --- Men trådstarter lurer vel neppe på dette spørsmålet lenger? Lenke til kommentar
Gjest ........... Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei Folket ! Søstrene mine og faren min spiser altfor mye ketchup, de sauser ketchup'n inn i hva enn slags mat de spiser, gryterett,fisk,kylling, de har det på brødskiva og er ganske sikker på at de drikker det i smug Jeg blir oppriktig talt kvalm ! Jeg trenger noen argumenter for å få de til å slutte/kutte ned på ketchup spisinga.. Jeg mister matlysta av å se på de spise ketchup Jeg overdriver ikke, hvis noe så "underdriver" jeg=P Mvh en 17 år gammel, stakkarslig gutt.. Vet det er noget seint å svare nå men: Hva med å bare godta det. Det er vel du som har det største problemet her..Eller? Men om det hjelper kan jeg si at jeg synes det er uintelligent å ha ketchup på alt. Tenker personen er uintelligent når hun/han gjør det. ja jeg vet.. Det er ikke helt logisk. Men tror det har noe med at det virker lite smart å tilføre all mat den samme smaken.. Det ødlegger jo maten i noen sammenhenger. Dessuten må det være veldig upraktisk å ikke kunne like mat uten Ketchup når en er på besøk eller ute og spiser. Vet kokker som blir meget fornærmet om noen ber om ketchup. Ellers er det verdt å nevne ketchups evne som rustfjerner og pussemiddel for metall. Det funker utmerket. Sier litt om hva stort inntek kan gjøre, f.eks med tenna, over tid. Lenke til kommentar
Gjest ........... Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ser nå det var veeeeeeeldig sent å svare.. Nu vel.. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ketchup er sunt! Spiser selv mye ketchup på maten, men bruker den sukkerfrie. http://www.dinside.no/351967/ketchup-mot-kreft http://www.side2.no/helse/article1480340.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå