malarone Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 hun jeg bor sammen med har fått dette viruset (se topic), som avast har oppdaget. Når hun trykker "Flytt til kiste" får hun opp denne meldingen: avast! Systemet finner ikke angitt fil Kan ikke prosessere "C:\Programfiler\MyWebSearch\bar\1.bin\MWSOESTB.DLL"fil Når hun trykker Slett.. og videre slett filer permanent, kommer akkurat samme meldingen... Hvordan får hun fjernet dette? Går ikke ann å gjøre noe som helst på pcn.. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Du kan jo prøve å laste ned disse programmene: Ad-aware SE Personal (www.lavasoft.com) Gratis selvsagt SuperAntiSpyWare (www.superantispyware.com) Også gratis. AVG AntiSpy eller hva den heter. (www.grisoft.com) Også gratis. NB! Ikke Win9x AVG Free editon (www.grisoft.com) Dette er et gratis antivirus som jeg mener er bedre enn Avast. Last de ned, sjekk for oppdateringer, og skann maskinen. Det kan være en fordel å skanne i sikkermodus. Lenke til kommentar
malarone Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 kjørte en oppdatering på avast, og fikk da bort den infiserte fila.. Takk for svar Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 MyWebSearch bruker vanligvis å legge igjen flere filer, så jeg anbefaler deg å laste ned et av antispywareprogrammene som 'snillekim' nevner. AVG antispyware og Superantispyware er to flotte program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå