Rampelyset Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har noen spørsmål ang. Fri Familie fra Telenor som jeg ikke fant svaret på på deres hjemmesider. 1. Får man en spesifisert faktura fra Telenor med oversikt over hva hvert enkelt telefonnummer i avtalen har brukt? 2. Når det gjelder bedriftab. er det da slik at jeg kan ta inn et bedriftabonnement i Fri Familie samtidig som bedriftabonnementet fortsatt står på bedriften som juridisk ansvarlig? Eller hvordan fungerer det med bedriftabonnement i Fri Familie. Tror det kan være en del penger å spare på dette opplegget. Er snakk om å ha to abonnement i avtalen og tenker da på Djuice allstar på begge. Men ønsker først å få svar på de to spørsmålene før jeg tar en beslutning. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 1. du får en oversikt over bruk og faste avgifter på hvert av abonnementene ja, men ikke hvilke numre det er ringt til, sendt melding til etc. (forutsatt at du ikke betaler for denne tjenesten) 2. Du kan tilknytte et hvilket som helst bedriftsabonnement fra Telenor til FriFamilie, så lenge den som har abonnementet er i familie. Det samme gjelder for et vanlig privatnummer til en hustand. Det kan være en annen eier av dette husnummeret, enn de som er ansvarlig for mobilabonnementene. Håper dette ga deg svar på dine spørsmål! Lenke til kommentar
Loko Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 2. Du kan alt nevnt i posten over. familien kan da ringe gratis til bedriftsabonementet, men den som har bedriftsabonementet kan ikke ringe gratis til resten av familien. Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Høres veldig bra ut! Da tror jeg det blir svært aktuelt å gå for denne løsningen. Takker for svar! Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 2. Bedriftsabonemetet kan stå på hvilken som helst bedrift. Trenger ikke være samme bruker på det som de i familie. Jeg kan f.eks. knytte til et bedrift abo fra kompisen min til min avtale. Gjelder samme her som med hustelefonen. Kan ikke ringe gratis fra bedrift eller hustelefon inn til fri familien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå