Stewie Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei, Jeg er litt usikker på Hvilken linje jeg skal søke på innen mars.. Jeg tror det står mellom Studiespesialisering altså Allmen fag eller Medie og Kommunikasjon. Mine interesser er: Engelsk,Historie,Film,Spill,Musikk, data. Veldig Glad I Teknologi.. Snittet mitt er 4.3 Har tenkt på å søke meg inn på en steinerskole i nærheten. Viss jeg velger å søke på Allmen og tar Språkfag på det andre året,, Hvilke jobber er mulig å få da? Takk for svar. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ved allmenn utdanner du deg til mere studier. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvis du er veldig glad i teknologi er det en mulighet å passe på å ta matte og fysikk på VGS, da kan du søke deg inn på sivilingeniør og ingeniørlinjer. Lenke til kommentar
Pia85 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror det er morsomere og gå medie og kommunikasjon. Og du får jo studiekompetanse der også Lenke til kommentar
Stewie Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Ved allmenn utdanner du deg til mere studier. 7825352[/snapback] Huff å huff,, Matte er ikke no for meg,, Greit nok med noen timer i Allmen,, Men det er nok.. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg har det samme "problemet" selv. Jeg er veldig glad i Språk, men tror ikke jeg kan få meg en anstendig jobb uten matte, fysikk etc ... Hjelp? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ingen som tvinger dere til å velge fysikk på allmenn. Ser ikke helt det problemet. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ingen som tvinger dere til å velge fysikk på allmenn.Ser ikke helt det problemet. 7827473[/snapback] Nei, men hvis jeg har noenlunde rett i mine antakelser, nærmest må man ha realfag for å få seg en jobb med anstendig lønn (blant annet). Lenke til kommentar
Arcane23 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror det er morsomere og gå medie og kommunikasjon.Og du får jo studiekompetanse der også Kan du bli sivilingeniør også vist du gjør det ? eller må du ta vanlig allmen da.. (Vist jeg tar Medie og kommunikasjon, må jeg gå 4 år for å få studiekompetanse?) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ingen som tvinger dere til å velge fysikk på allmenn.Ser ikke helt det problemet. 7827473[/snapback] Nei, men hvis jeg har noenlunde rett i mine antakelser, nærmest må man ha realfag for å få seg en jobb med anstendig lønn (blant annet). 7827495[/snapback] Nei men det er stor mangel på ingeniører, derfor mer blest om det. Er lav arbeidsledighet i Norge. Er du flink og står på så vil nok jobben komme til deg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror det er morsomere og gå medie og kommunikasjon.Og du får jo studiekompetanse der også Kan du bli sivilingeniør også vist du gjør det ? eller må du ta vanlig allmen da.. (Vist jeg tar Medie og kommunikasjon, må jeg gå 4 år for å få studiekompetanse?) 7827560[/snapback] Må ha 3mx og 2fy itillegg for å komme inn på ingeniørstudier. Lenke til kommentar
Pia85 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg er ganske sikker på at det bare er tre år det også altså.( er ikke 100%) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå