Gjest Slettet-120696 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Heum, jeg trenger litt hjelp med disse oppgavene, på dne første er det bare det siste spørsmålet jeg ikke klarer. På den andre ble noe utydelig når jeg scannet, men det har jeg skrevet på nytt. På forhånd takk! Lenke til kommentar
johanxt Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 For meg høres det ut som om du ikke har prøvd sjøl i det hele tatt, men vil at andre skal gjøre det for deg, det lærer du jo mye av. Hm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 For meg høres det ut som om du ikke har prøvd sjøl i det hele tatt, men vil at andre skal gjøre det for deg, det lærer du jo mye av. Hm. 7827257[/snapback] Hmm, jeg har faktisk sittet veldig lenge med disse særlig d) på oppgave en. Om det er ønskelig så kan jeg scanne inn all kladden på den? Det er faktisk du som virker som den useriøse her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Er det ingen rom kan være så snill å hjelpe emg? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 prøv å poste det samme spørsmålet på http://www.matematikk.net Du får nok svar der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå