Gå til innhold

Ikke sikker på oppgradering til Vista?

Anbefalte innlegg

Jeg tipper det er mange som ikke helt vet om de gidder å oppgradere til Windows Vista.

Personlig så har eneste grunn vært DX10, helt til nå. For de som lurer på ting rundt Vista, så har bladet Hjemme PC denne måneden en Vista Spesial, ett helt eget blad som følger med hvor de gjennomgår Vista.

Og etter å ha lest igjennom det, så er det faktisk mange mange flere ting en DX10 som gjør at jeg skal oppgradere til Vista til høsten.

Det er utrolig mye info i det bladet som jeg aldri har fått med meg via nettet, mest kanskje fordi alle trådene her på forumet lett blir uorganiserte. Samt at det bladet er rettet litt mer mot den vanlige mann, og ikke alle super "nerdene" :D her inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

helt enig.

jeg vet at jeg går over til vista, men jeg må kjøpe nytt lydkort ( ingen driver til Santa Cruz ).

bør kjøpe 2x 1 mb minne ( bare 2 slott i min pc ), helst en bedre prosessor, større harddisk.

da blir det fort penger av sånt, kanskje bedre å kjøpe nye pc når disse har blitt så billig i de siste.

skal vente og se :roll:

Lenke til kommentar
helt enig.

jeg vet at jeg går over til vista, men jeg må kjøpe nytt lydkort ( ingen driver til Santa Cruz ).

bør kjøpe 2x 1 mb minne ( bare 2 slott i min pc ), helst en bedre prosessor, større harddisk.

da blir det fort penger av sånt, kanskje bedre å kjøpe nye pc når disse har blitt så billig i de siste.

skal vente og se  :roll:

7826088[/snapback]

Jeg kjøper splitter ny innmat når jeg kjøper Vista, da kan jeg bruke OEM som er billigere, samt at det da blir lenge til jeg begynner å bruke opp poengene på oppgraderinger. Å kjøpe Vista OEM nå er jo bare å "kaste bort" penger hvis man ikke kjøper ny, hvis man da ikke akuratt har kjøpt ny, og ikke skal oppgradere på en lang stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...