eUnaas Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 jeg driver å lager en liste over mine filmer, mp3, programmer osv (PS: sikerhetskopier!) Er det noe mulighet i World eller noe annet program, som gjør at den sorterer automatisk alfabetisk? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hei. Word: Lag en tabell, fyll inn data, og velg "Sort/Sorter" i fra "Table/Tabell" menyen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Ville nå faktisk heller brukt Excel til slik en jobb. Fyll inn alt mulig i gode tabeller så kan du putte inn formler og slit i tillegg. Sortering etter alfabetet er heller ikke vanskelig.. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-12-01 00:00, skrev eunaas:jeg driver å lager en liste over mine filmer, mp3, programmer osv (PS: sikerhetskopier!) Jammen bra at det var sikkerhetskopier. Informasjon som kan lede til alfabetisk sortering av lister over piratkopier er som kjent uønsket her. :smile: Quote: Er det noe mulighet i World eller noe annet program, som gjør at den sorterer automatisk alfabetisk? Hvilket program er World? Tenker du på Word, så er jo verdensherredømme målet med det programmet, så det var et meget velpassende kallenavn. Fra spøk til revolver... Støtter forslaget om Excel. Men det finnes vel muligheter for å ha tabeller i Word også. Om de kan sorteres vet jeg ikke. LeD Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 En kan legge inn Excel tabeller i Word men det blir sjå å gå over bekken etter vann.. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 ...Og om en ikke trenger Excel, så er det jo helt vanlige tabeller m/ sorteringsmulighet i word :smile: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 00:25, skrev LeD: Quote: Den 2002-12-01 00:00, skrev eunaas: jeg driver å lager en liste over mine filmer, mp3, programmer osv (PS: sikerhetskopier!) Jammen bra at det var sikkerhetskopier. Informasjon som kan lede til alfabetisk sortering av lister over piratkopier er som kjent uønsket her. :smile: JA det er derfor jeg bemerker at det er lovlige sikerhets kopier, så ingen trur det er noe snuskeri, jeg driver med :wink: Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 00:00, skrev eunaas:jeg driver å lager en liste over mine filmer, mp3, programmer osv (PS: sikerhetskopier!)Er det noe mulighet i World eller noe annet program, som gjør at den sorterer automatisk alfabetisk? Sorry, men; Mener du WORD??? Vet ikke om noe program som heter world. world = verden word = ord. OG Microsoft tekstbehandlingsprogram. IKKE world, WORD!!! Bruk heller excel btw. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Sorry, men;Mener du WORD??? Vet ikke om noe program som heter world. world = verdenword = ord. OG Microsoft tekstbehandlingsprogram. IKKE world, WORD!!!Bruk heller excel btw. sorry, ja seff. mener jeg MS WORD (går litt fort i svingene iblandt) hmm hvorfor bruke eXcel? det fungerer jo utmerket i WORLD, ø jeg mener WORD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå