ainstainy Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 helt rett ja.. neste! Lenke til kommentar
G-A Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) hmm... han er vist ikke på logget... for legge ut en uansett for å holde det gående.. lurer på hvilken dimensjon det er på det bakhjulet.. Endret 28. april 2007 av G-A Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Er ikke den der bare laget i "ett opplag"? På tanken der, står der noe med "E X I G/O X A S"? Endret 1. mai 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
G-A Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg tror det... Det er en litt special ombygd Yamaha.. Edit: lagt til et bilde til Endret 1. mai 2007 av G-A Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Aha, en maltraktert V-max...det er vel kanskje greit å holde seg til sykler som faktisk er produsert i denne tråden, hvis ikke blir det vel for vanskelig... Eller hva mener folket? Lenke til kommentar
G-A Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Aha, en maltraktert V-max...det er vel kanskje greit å holde seg til sykler som faktisk er produsert i denne tråden, hvis ikke blir det vel for vanskelig... Eller hva mener folket? 8511458[/snapback] Godkjenner den.. egentlige navnet er V-Max Enigma.. Du har kanskje et poeng... å kunne de fleste syklene+de litt specielle så blir det litt vanskelig.. Kjente sykler går vell kanskje an.. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bump! Gidder ikke å legge ut et nytt bilde. Gjør det noen Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) 8529064[/snapback] Yamaha Virago! Kanskje litt lurt å endre navnet på bildet før du poster det? Men har litt dårlig tid nå, så noen andre får komme med nytt bilde.. Endret 3. mai 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
G-A Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hehe.. du gikk på den.. kanskje litt lurt å sjekke opp først.. luretrix.. den er ikke så vanskelig egentlig.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hehe.. du gikk på den.. kanskje litt lurt å sjekke opp først.. luretrix.. den er ikke så vanskelig egentlig.. 8529187[/snapback] Har sett Virago før, og syns den ligna på den, så jeg tok en rask titt på Google, og syns den var lik denne Men da var det vel ikke det da... Da er den vel en tvillingsykkel da.. Lenke til kommentar
G-A Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 skjønner hva du mener... lyktene, tanken (spesielt merket pga mitt uklare bilde) setet og styret synes jeg lignet... Er egentlig ganske like sykler, men er nok ikke en Yamaha.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 skjønner hva du mener... lyktene, tanken (spesielt merket pga mitt uklare bilde) setet og styret synes jeg lignet... Er egentlig ganske like sykler, men er nok ikke en Yamaha.. 8529359[/snapback] Muligens en Suzuki? Men ikke Intruder ihvertfall.. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er vel ikke en honda shadow? Lenke til kommentar
Prey Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvorfor er det alltid jeg som bumper denne tråden...? Får vel legge ut en ny jeg da Denne skal vel være enkel for de fleste ^^ Lenke til kommentar
G-A Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 en eller annen Ducati..? Ducati S2R? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå