Gå til innhold

Joost beta invites

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor mange er det som har fått invite ved å poste adressa si her på forumet? Så vist jeg kan se sier folk selv ifra når de har invites på lur, og ber dere om å ta kontakt på pm eller liknende.

Min oppfording: dere som har mulighet til å invite: gi beskjed om dette her. Alle andre: slutt å mas, jeg begynner å bli lei av å ha denne tråden i "mine innlegg"...

mkay?

Lenke til kommentar

Enig med qualbeen, irriterendes at denne tråden ligger på topp i mine innlegg til stadighet.

MEN, jeg fikk invite etter at jeg maste her, så det er nok noen som har fått invite, men ikke mange. Hvis det er noen som har fått, så vil jeg også anbefale de å redigere posten sin for å si ifra at de har fått, eventuelt fjerne e-postadressen sin.

Lenke til kommentar

jeg la ut en melding her for en dag siden hvor jeg skrev at jeg hadde 3 invites.

da folk er meget flinke til å mase og legge ut epostadresser men hvordan kunne jeg vite at dem allerede har fått en invite og glemt/gitt en god faen i å oppdatere inlegget sitt, eller om dem faktisk ikke har fått enda. så.. jeg brydde meg ikke om dem..

la folk som har invites selv legge ut en melding om at de har invites og gir dem bort over PM's og jeg oppfordrer alle som har postet her med epostadresse om å fjerne dem fra postene med mindre de har lyst på en postkasse fyllt med spam :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...