marsl Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har også svært lyst å prøve dette Om noen har en til overs tar jeg imot med stor takk! [email protected] Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg hadde satt stor pris på en invite, ser ut som et bra opplegg det her =) [email protected] Endret 30. april 2007 av parachute_X Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er det noen som er i besittelse av betainvite så sier jeg ikke nei takk Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) takker.. Endret 2. mai 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg ville gjerne hatt en invite Edit: Takk har fått nå! Takk Endret 2. mai 2007 av Magnusha Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 hvor mange er det som har fått invite ved å poste adressa si her på forumet? Så vist jeg kan se sier folk selv ifra når de har invites på lur, og ber dere om å ta kontakt på pm eller liknende. Min oppfording: dere som har mulighet til å invite: gi beskjed om dette her. Alle andre: slutt å mas, jeg begynner å bli lei av å ha denne tråden i "mine innlegg"... mkay? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Enig med qualbeen, irriterendes at denne tråden ligger på topp i mine innlegg til stadighet. MEN, jeg fikk invite etter at jeg maste her, så det er nok noen som har fått invite, men ikke mange. Hvis det er noen som har fått, så vil jeg også anbefale de å redigere posten sin for å si ifra at de har fått, eventuelt fjerne e-postadressen sin. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 jeg la ut en melding her for en dag siden hvor jeg skrev at jeg hadde 3 invites. da folk er meget flinke til å mase og legge ut epostadresser men hvordan kunne jeg vite at dem allerede har fått en invite og glemt/gitt en god faen i å oppdatere inlegget sitt, eller om dem faktisk ikke har fått enda. så.. jeg brydde meg ikke om dem.. la folk som har invites selv legge ut en melding om at de har invites og gir dem bort over PM's og jeg oppfordrer alle som har postet her med epostadresse om å fjerne dem fra postene med mindre de har lyst på en postkasse fyllt med spam Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 hvis noen er beta-tester send meg en pm Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 spennende Jeg sier ikke nei til en invite jeg om det er noen som har Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 funker gansk bra det der har prøv en stund 8517658[/snapback] hvis du har prøvd det en stund hvorfor står det fortsatt 0 PM'er hos meg da skulle det ikke være en invite der? Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 funker gansk bra det der har prøv en stund 8517658[/snapback] Da har du kanskje en invite og avse også da Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Finnes det ikke en Joost-invite-tjeneste ala den det var da gmail var invite-only? Altså en nettside man kunne sende sine invites og som delte dem ut igjen til trengende. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tar imot invites fra de som er betatestere på PM Takk til dere som gidder Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg vil og ha invite hvis det er noen som har. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Denne posten kan slettes Endret 2. mai 2007 av Intern Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Har du flere igjen? Ørjan Endret 2. mai 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg hadde blitt kjempeglad om noen hadde sendt en invite min vei! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Slenger meg på den. Skulle gjerne hatt en invite Lenke til kommentar
Heggen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Skulle gjerne hatt en invitasjon jeg også dersom noen har PM meg,så kanskje du får noe tilbake også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå