frohmage Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg tar også svært gjerne imot en invite ... Endret 4. mars 2007 av frohmage Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Invites går ut til de to første som sender meg navn og mail per PM 8072821[/snapback] Done Var jeg først? 8072829[/snapback] Japp Håper han har flere, sendte han nettopp PM 8074072[/snapback] Hadde to stykk, "whom" var rett før deg Endret 4. mars 2007 av dabear Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nå har jeg et par invites... Noen som vil ha? PM Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har fått tilgang på betaen, men har ikke fått noen invites enda. Vet dere om det tar langt tid før jeg får? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har fått tilgang på betaen, men har ikke fått noen invites enda. Vet dere om det tar langt tid før jeg får? 8075426[/snapback] Noen som allerede har beta må invitere deg.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg vil veldig gjerne ha en invite hvis noen har en til overs. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har fått tilgang på betaen, men har ikke fått noen invites enda. Vet dere om det tar langt tid før jeg får? 8075426[/snapback] Noen som allerede har beta må invitere deg.. 8075529[/snapback] Hvis du leser posten min en gang til så ser du at jeg ER beta tester. Det jeg lurer på er om noen vet hvor lang tid det ca. tar før jeg får invites? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 TommyTheGun; kanskje rundt en uke. Lenke til kommentar
Ostemann Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg har en invite, den første som sier at de vil ha en, får en! Edit: Ingen igjen Endret 4. mars 2007 av Ostemann Lenke til kommentar
Ostemann Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har ingen igjen, det var Frichassé som var raskest... Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg hadde satt stor pris på en invite! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ønsker også en invite. Har meldt meg på beta-programmet, men har enda ikke fått noe (under 24 timer siden, men dog ). 8055305[/snapback] har du en link til området der du meldte deg på? sånn at andre her også kan gå inn og melde seg på og muligens gi til andre? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 http://www.joost.com/apply.html Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 http://www.joost.com/apply.html 8095102[/snapback] takker! hvis noen her har flere invites left så si ifra på pm eller på [email protected] Lenke til kommentar
erik_sve Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg ønsker meg en invite! signa opp til beta for lenge siden men har ikke hørt noe enda. Noen som har? Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ville hoppet opp og ned i glede for en invite til joost. Kan sendes på mariusPÅgamebase.no Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Noen som har invite til meg eller ? hehe Har vært inaktiv en stund, så har ikke fulgt med tråden.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Eg fekk denne mailen av Joost idag: This is just to let you know that we haven't forgotten your request to try Joost. We're now speeding up the process of adding testers and we'll shortly be inviting everyone who has signed up to try Joost. This includes you, so expect an invite within the next couple of weeks - in the meantime, thanks for bearing with us - we appreciate it. Veit ikkje om det går an å registrere seg no, men er eit forsøk iallefall.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Eg fekk denne mailen av Joost idag: This is just to let you know that we haven't forgotten your request to try Joost. We're now speeding up the process of adding testers and we'll shortly be inviting everyone who has signed up to try Joost. This includes you, so expect an invite within the next couple of weeks - in the meantime, thanks for bearing with us - we appreciate it. Veit ikkje om det går an å registrere seg no, men er eit forsøk iallefall.. 8161031[/snapback] har gjort det allerede(for en god stund siden) men har ikke hørt noe... så forhåpentligvis får jeg en invite av en av dere eller en invite fra skype forresten har noen her skype? hadde vært kjekt og opprette noe kontakt med noen fra forumet her for det er mange som er veldig kompetente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå