Gå til innhold

Joost beta invites

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Invites går ut til de to første som sender meg navn og mail per PM

8072821[/snapback]

Done

Var jeg først? :ermm:

8072829[/snapback]

Japp

Håper han har flere, sendte han nettopp PM :p

8074072[/snapback]

Hadde to stykk, "whom" var rett før deg :p

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Jeg har fått tilgang på betaen, men har ikke fått noen invites enda. Vet dere om det tar langt tid før jeg får?

8075426[/snapback]

Noen som allerede har beta må invitere deg..

8075529[/snapback]

Hvis du leser posten min en gang til så ser du at jeg ER beta tester. Det jeg lurer på er om noen vet hvor lang tid det ca. tar før jeg får invites?

Lenke til kommentar
Ønsker også en invite. Har meldt meg på beta-programmet, men har enda ikke fått noe (under 24 timer siden, men dog :p ).

8055305[/snapback]

har du en link til området der du meldte deg på? sånn at andre her også kan gå inn og melde seg på og muligens gi til andre?

Lenke til kommentar

Eg fekk denne mailen av Joost idag:

This is just to let you know that we haven't forgotten your request to try  Joost. We're now speeding up the process of adding testers and we'll shortly be  inviting everyone who has signed up to try Joost.    This includes you, so expect an invite within the next couple of weeks - in the  meantime, thanks for bearing with us - we appreciate it.

Veit ikkje om det går an å registrere seg no, men er eit forsøk iallefall.. :)

Lenke til kommentar
Eg fekk denne mailen av Joost idag:

This is just to let you know that we haven't forgotten your request to try  Joost. We're now speeding up the process of adding testers and we'll shortly be  inviting everyone who has signed up to try Joost.    This includes you, so expect an invite within the next couple of weeks - in the  meantime, thanks for bearing with us - we appreciate it.

Veit ikkje om det går an å registrere seg no, men er eit forsøk iallefall.. :)

8161031[/snapback]

har gjort det allerede(for en god stund siden) men har ikke hørt noe... så forhåpentligvis får jeg en invite av en av dere eller en invite fra skype

forresten har noen her skype? hadde vært kjekt og opprette noe kontakt med noen fra forumet her for det er mange som er veldig kompetente

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...