thasnes Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg har ikke fått ennå.. Venter på svar... Edit: Fikk nettopp Endret 3. mai 2007 av thasnes Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Folk, ikke skriv at dere vil ha her. SEND EN PM TIL FOLK SOM HAR, MED FULT NAVN OG EMAIL, så får dere. EZY Nettop sendt ut 3 stk, har mange enda. Sender ikke til folk som skriver her, bare send en PM. Endret 3. mai 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
Ostemann Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bare send meg en pm med fult navn og email adresse så skal du få en invite... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Som skrevet for over ti sider bakover i tråden og igjen nevnt igjen og igjen; det beste for at tråden skal holde seg oversiktlig og for å gjøre sjansen mindre for at du blir oversett er at de som har invites tilgjengelig sier fra i denne tråden, så kan de som ønsker en invite sende en PM til dem med navn og epost for å bli tilsendt en invite. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) x Endret 7. mai 2015 av Phinex Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Yes..Jeg fikk en Joost Invite nettopp Lenke til kommentar
MrJunk Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hey! Can I have a joost invite PLEASE!!! Thanks Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 en liten påminnelse.. Siden folk flest ikke virker helt oppegående (eventuelt de gidder ikke lese hele tråden), lager jeg like godt en "guide". Dette er hva man må gjøre for å få seg invite: Finne noen som har invites til overs. Hvordan? Jo, denne personen sier selv at han kan invite i denne tråden Send en PM (klikke på knappen under profilbildet) med fornavn, etternavn og epost-adresse Vente tolmodig, og kanskje sjekke mailen innimellom. Men ikke forvent at alt er i orden på ti sekunder, det kan være den personen du pm'te har et liv og ikke sitter på forumet dagen lang... Slutt altså med å spamme ned tråden med invite-ønsker. La heller de som har invites få anleding til å si ifra selv. 8521079[/snapback] Jeg var har vært bortreist i dag men er tilbake nå. dere som har sendt meg PM, sjekk eposten deres, jeg har sendt invitasjoner til dere. til dere andre som ønsker tilgang til Joost, jeg kan hjelpe dere der, men kun over PM! Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bare jeg som får error når jeg prøver å installere? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Får det ikke til å funke jeg. Står bare Coming up, men ingenting kommer. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fikk det til å funke nå, måtte slette .dll filene i system32 mappa som ikke hadde dato på seg =\ Men står bare coming up her også nå.. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Takket være SvennAndre har jeg også nå noen invites å gi ut. PM fornavn - etternavn og mailadresse til meg så sender jeg så snart jeg får tid Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Får det ikke til å funke jeg. Står bare Coming up, men ingenting kommer. 8531624[/snapback] Fikk det til å funke nå, måtte slette .dll filene i system32 mappa som ikke hadde dato på seg =\ Men står bare coming up her også nå.. 8531663[/snapback] Dere må bare rett og slett vente, hadde det samme problemet, spesielt med Guiness programmene. etter en liten stund kom filmene. og da kom det meste radig etterpå. Men siden det er beta er det en del småbugs, men det er sånn de lærer av det Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Okey.. Ser jo bra ut dette Men er det meningen det skal komme fler programmer etterhvert? =p Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Takk for invite en eller annen! Joost ser bra ut så langt. Om noen er interessert i en invite, send meg en PM med fullt navn og email-adresse. Edit: Da tar jeg IKKE i mot flere, da det tydeligvis ikke er behov for dette, da andre har postet i denne tråden. Endret 4. mai 2007 av Glenn Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Siden folk flest ikke virker helt oppegående (eventuelt de gidder ikke lese hele tråden), lager jeg like godt en "guide". Dette er hva man må gjøre for å få seg invite: Finne noen som har invites til overs. Hvordan? Jo, denne personen sier selv at han kan invite i denne tråden Send en PM (klikke på knappen under profilbildet) med fornavn, etternavn og epost-adresse Vente tolmodig, og kanskje sjekke mailen innimellom. Men ikke forvent at alt er i orden på ti sekunder, det kan være den personen du pm'te har et liv og ikke sitter på forumet dagen lang... Slutt altså med å spamme ned tråden med invite-ønsker. La heller de som har invites få anleding til å si ifra selv. 8521079[/snapback] 8528827[/snapback] *phew* enda 9 invites sendt ut. Totalt 30, begynner å bli kjedelig ^^ Endret 4. mai 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Joost er artig..Hadde litt problemer med programmet men det kommer seg nå.. Lenke til kommentar
viceroy Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har joost invites å gi bort. send Pm med fult navn og email adresse. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg glemte selvsagt å skrive at jeg har invites å dele ut.. Send meg en PM med fult navn og epost så sender jeg i vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå