Gå til innhold

Joost beta invites

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk, ikke skriv at dere vil ha her.

SEND EN PM TIL FOLK SOM HAR, MED FULT NAVN OG EMAIL, så får dere.

EZY

Nettop sendt ut 3 stk, har mange enda.

Sender ikke til folk som skriver her, bare send en PM.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Som skrevet for over ti sider bakover i tråden og igjen nevnt igjen og igjen; det beste for at tråden skal holde seg oversiktlig og for å gjøre sjansen mindre for at du blir oversett er at de som har invites tilgjengelig sier fra i denne tråden, så kan de som ønsker en invite sende en PM til dem med navn og epost for å bli tilsendt en invite.

Lenke til kommentar

en liten påminnelse..

Siden folk flest ikke virker helt oppegående (eventuelt de gidder ikke lese hele tråden), lager jeg like godt en "guide".

Dette er hva man må gjøre for å få seg invite:

•  
  • Finne noen som har invites til overs. Hvordan? Jo, denne personen sier selv at han kan invite i denne tråden

• Send en PM (klikke på knappen under profilbildet) med fornavn, etternavn og epost-adresse

• Vente tolmodig, og kanskje sjekke mailen innimellom. Men ikke forvent at alt er i orden på ti sekunder, det kan være den personen du pm'te har et liv og ikke sitter på forumet dagen lang...

Slutt altså med å spamme ned tråden med invite-ønsker. La heller de som har invites få anleding til å si ifra selv.

8521079[/snapback]

Jeg var har vært bortreist i dag men er tilbake nå. dere som har sendt meg PM, sjekk eposten deres, jeg har sendt invitasjoner til dere.

til dere andre som ønsker tilgang til Joost, jeg kan hjelpe dere der, men kun over PM!

Lenke til kommentar
Får det ikke til å funke jeg. Står bare Coming up, men ingenting kommer.

8531624[/snapback]

Fikk det til å funke nå, måtte slette .dll filene i system32 mappa som ikke hadde dato på seg =\

Men står bare coming up her også nå..

8531663[/snapback]

Dere må bare rett og slett vente, hadde det samme problemet, spesielt med Guiness programmene. etter en liten stund kom filmene. og da kom det meste radig etterpå. Men siden det er beta er det en del småbugs, men det er sånn de lærer av det ;)

Lenke til kommentar

Takk for invite en eller annen! :)

Joost ser bra ut så langt.

Om noen er interessert i en invite, send meg en PM med fullt navn og email-adresse.

Edit: Da tar jeg IKKE i mot flere, da det tydeligvis ikke er behov for dette, da andre har postet i denne tråden.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar
Siden folk flest ikke virker helt oppegående (eventuelt de gidder ikke lese hele tråden), lager jeg like godt en "guide".

Dette er hva man må gjøre for å få seg invite:

•  

• Finne noen som har invites til overs. Hvordan? Jo, denne personen sier selv at han kan invite i denne tråden

• Send en PM (klikke på knappen under profilbildet) med fornavn, etternavn og epost-adresse

• Vente tolmodig, og kanskje sjekke mailen innimellom. Men ikke forvent at alt er i orden på ti sekunder, det kan være den personen du pm'te har et liv og ikke sitter på forumet dagen lang...

Slutt altså med å spamme ned tråden med invite-ønsker. La heller de som har invites få anleding til å si ifra selv.

8521079[/snapback]

8528827[/snapback]

*phew* enda 9 invites sendt ut. Totalt 30, begynner å bli kjedelig ^^

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...