thomsol Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Heisann! Jeg har et par spm, til dere som kan mye om vannkjøling. Jeg har anskaffet meg Zalman Reserator 1+, og den fungerer kjempefint! Det er jo som kjent en blokk til VGA og en blokk til CPU. Jeg har kun et skjermkort, så foreløpig går ting fint,men hva om jeg bestemmer meg for å kjøpe et til? Kan jeg bruke samme settet på det andre kortet? Det er jo bare to utganger på selve vanntårnet, og disse tubene skal jo uansett ha forbindelse med hverandre... SÅ kort og godt: Er det mulig? (Uten å måtte være ingeniør for å klare det.) Takk for svar på denne Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 er bare å koble de to vannblokkene i serie. men når du kjører SLI må du mest sannsynlig kjøpe blokker som er designet til dette, grunnet plass. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 2 skjermkort + cpu på reserator 1+? Det hørtes varmt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå