Gå til innhold

Trenger driver til NVIDIA GeForce 7600 GT

MadsFN

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke finne en driver til dette skjermkortet :ermm: Jeg har en inne nå men, Pcen bare restarter seg med en feilmelding om feil driver... s jeg lurer på om noen kan finne en driver som ikke gir meg dette problemet.....

(Det skjedde for en stund siden, hadde sittet med studiearbeid i 2 timer.. BANG! restart og alt mistet :dontgetit:

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er så absolutt ikke den eneste med nvidia driver-problemer.. Hvis du vil gå grundig til verks er det et eget nvidia-forum på forums.nvidia.com som er stort og aktivt.. ;) Du har mange eksempler på at noen kort med de nyeste driverne, fører til masse krøll og funker bare med en tidligere versjon. For andre, motsatt. :p

Er du litt uheldig kan du også få krasj med ny driver og rester av det gamle i registeret f eks..

Jeg skal ikke en gang gå inn på hvor mye fram og tilbake jeg har sett og delvis erfart med det her, men mitt råd hvis det ikke hjelper å bare slenge inn ny driver: 1. Hvis du gidder, sjekk ut andres erfaringer med ditt kort. Du har noen tilfeller hvor en patch har løst opp i alt etter en hel masse krøll. 2: Vurder å bruk Driver Cleaner etter avinstallering før ny installering..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...