MadsFN Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Jeg klarer ikke finne en driver til dette skjermkortet Jeg har en inne nå men, Pcen bare restarter seg med en feilmelding om feil driver... s jeg lurer på om noen kan finne en driver som ikke gir meg dette problemet..... (Det skjedde for en stund siden, hadde sittet med studiearbeid i 2 timer.. BANG! restart og alt mistet Endret 30. januar 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
Golaz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dette er de nyeste driverne kompatible med ditt skjermkort pr. dags dato: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html NB! Husk å avinstallere de nåværende driverne for ditt skjermkort først Lenke til kommentar
swanbog Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du er så absolutt ikke den eneste med nvidia driver-problemer.. Hvis du vil gå grundig til verks er det et eget nvidia-forum på forums.nvidia.com som er stort og aktivt.. Du har mange eksempler på at noen kort med de nyeste driverne, fører til masse krøll og funker bare med en tidligere versjon. For andre, motsatt. Er du litt uheldig kan du også få krasj med ny driver og rester av det gamle i registeret f eks.. Jeg skal ikke en gang gå inn på hvor mye fram og tilbake jeg har sett og delvis erfart med det her, men mitt råd hvis det ikke hjelper å bare slenge inn ny driver: 1. Hvis du gidder, sjekk ut andres erfaringer med ditt kort. Du har noen tilfeller hvor en patch har løst opp i alt etter en hel masse krøll. 2: Vurder å bruk Driver Cleaner etter avinstallering før ny installering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå