cyberspin Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Her ser dere min noe primitive vannkjøling. Vannblokken er en Innovatek Floatflow, resten er himemekka . Cpu temp er ca 30 grader ved en romtemp på 21 grader. På bildet er romtemp 27 grader (fyre hardt) og cpu temp 35 grader . Prosessoren er en AMD xp2200+ overklokket til 2015mhz. Kanskje ikke det peneste oppsettet men det fungerer da flott :smile: Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 hehe, har noe som ligner veldig på det der jeg også :smile: i boks fra chlas :smile: veldig fine temps egentlig ,, Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Fine temperaturer ja! Men hvordan er det med støy fra radiatorvifta da? Neste step må vel uansett bli å få dytta alt på plass i kabinettet! En handlekurv full av "dilldall" på toppen av kabinettet pynter ikke akkurat opp! :razz: Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 nah for å si det sånn så klarer jeg å leve med litt "støy" og litt "rot" :razz: jeg har jo en 80mm delta vifte inne i kabinettet som jeg har på når jeg ikke sover (den store opplyste knappen) . resten av viftene er enermax vifter og de går på fullt hele tiden :razz: pluss at jeg har en server som durer å går 24/7 inne på rommet :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Ved første øyenkast, så det svært lite pent ut. Men med andre øyenkast så er det faktisk et eller annet tiltalende med det. PC m/verktøykasse eller noe i den duren Rot på rommet er det jo uansett... Helt greit oppsett. Du oppnår jo gode temperaturer, og du sparer både kabinett og plassen i det. Peis på, sier nå jeg! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg har akkurat samme temp måler som deg :smile:. Ellers bra oppsett. Bare ikke det vanntårnet velver så Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Så litt skummelt ut med den kurven, kan jo falle ned. Kjører selv med temp på mb 21 grader og cpu 27 grader med rom temp på 23 grader På full load og overklokket har jeg 27-29 på mb og 31-34 på cpu. Har nå kjørt Prime 95 i 48 timer helt fjellstøtt, har også testet med burn in wizard i over en time alt funker perfekt, så jeg er storfornøyd. Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg lyver ikke når jeg sier at kurven er limt fast. Det er den faktisk :smile: Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 limt fast ?? på ett så fint kabinett ? istedenfor å lime den fast på toppen kunne du jo bare sette den vedsiden av :smile: edit: ikke _så_ fint, men fin farge _________________ Epox 8KHA+ AMD Athlon XP 1500+@1,6ghz 20Gb Samsung hd 80gb caviar Hercules Kyro II 4500@185mhz Vannkjøling [ Denne Melding var redigert av: InZomnia på 2002-12-01 12:35 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 02:17, skrev Snekker`n:Så litt skummelt ut med den kurven, kan jo falle ned.Kjører selv med temp på mb 21 grader og cpu 27 gradermed rom temp på 23 graderPå full load og overklokket har jeg 27-29 på mb og31-34 på cpu.Har nå kjørt Prime 95 i 48 timer helt fjellstøtt,har også testet med burn in wizard i over en time alt funker perfekt, så jeg er storfornøyd. Vet du hvor jeg kan få tak i Prime 95? Eller er det noen andre som vet det? Så etter på download.com, men da fant jeg bare en masse programmer for bruk med Word, Excel osv. Lenke til kommentar
tusul Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 hehe det ligner på den gamle dataen min når jeg hadde en kurv med deler stående på toppen av kabbinette. hehe sånn skal det være. søk på kazaa der finner du det meste Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hehe.. Gjør som meg.. Kjøpte et LianLi PC6099B kabinett hos microplex.no og begynte å borre hull i det Skrudde fast radiatoren på toppen av kabinettet .. over der det er innebygget en 80mm vifte.. På toppen av radiator.. 2x120mm vifter som blåser luften vekk fra radiator.. men.. skulle helst blåst gjennom. Men det funker kjempe bra.. og det er egentlig ganske pent.. svart kabinett.. svart radiator.. Tar lite plass inne i kabinettet.. bare pumpe der inne.. har ikke vanntank.. men bør kjøpe meg Fill&Bleed ventil for å få bort lufta i systemet. Men det er jo ikke så ille mye luft nå heller da.. men .. "Alle monner drar" :wink: Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Eyh sfinx hvilke instillinger har du satt i bios ? vcore , fsb , ratio osv ? Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 17:00, skrev cyberspin:Eyh sfinx hvilke instillinger har du satt i bios ? vcore , fsb , ratio osv ? Vcore = 2.0V Ratio = 15 FSB = 140 Sliter med litt høye system temperaturer.. men burde vel kjøpe meg kjøler på NB.. Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 hehe da skjønner jeg at du kommer såpass langt. jeg kommer ikke lenger fordi 1.75volt på vcore er maks med mitt hovedkort (msi kt3 ultra 2) . har oppdatert bios men det går fortsatt ikke ann og stille videre oppover. Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Okay.. Hmm.. Jeg skreiv Ratio=15 ?? .. hee Ratio ligger som default.. Mente multipler`n.. Den er 15. På KD7 kortet er max Vcore - 2.35V..det er ikke så verst..men da blir det fort varmt også :razz: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Bra jobbet - Rock on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå