bjorna Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Jeg vet, dårlig tittel, men kom ikke på noe bedre for øyenblikket. Vil ha bildekritikk EDIT: Bildet er tatt med Canon Powershot A80. Ikke redigert/beskjært eller noe. EDIT: lagt ved et annet bilde jeg er veldig fornøyd med , tatt med samme kamera og uten redigering Endret 24. april 2008 av bjorna Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Fantastisk flott bilde! Fine og varme farger, og skarpheten er vel ikke noe å si på. Likevel er det en ting jeg ikke liker, og det er plasseringen av insektet. Det er midt i bildet, noe som gjør at øyet mitt liksom ikke finner noe rolig sted å plassere blikket på. Hørt om det gylne snitt? Kan også nevne at det muligens blir en smule rotete... Men synes dette var et kjempefint bilde! Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Fantastisk flott bilde! Fine og varme farger, og skarpheten er vel ikke noe å si på. Likevel er det en ting jeg ikke liker, og det er plasseringen av insektet. Det er midt i bildet, noe som gjør at øyet mitt liksom ikke finner noe rolig sted å plassere blikket på. Hørt om det gylne snitt? Kan også nevne at det muligens blir en smule rotete... Men synes dette var et kjempefint bilde! 7825314[/snapback] Gylne snitt kan ikke si at jeg har hørt om det. noen som vil forklare det for meg? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tøffe dyr, og utrolig bra fanget. Bildekvaliteten er også på topp! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nice, dette kan du bra! Litt trangere utsnitt på nr 1 ville vært bedre etter min mening. Marius Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Wow! Kjempefine bilder! Gode, skarpe bilder. Så vidt jeg har forstått er det gyldne snitt å plassere motivet i en av de røde ringene. Dette var en bare en 10 sekunders skisse fra paint. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Gylne snitt kan ikke si at jeg har hørt om det. noen som vil forklare det for meg? For en litt mer dyptgående innførsel i det gylne snitt, kan du kikke på f. eks Wikipedia`s artikkel om emnet: Golden Ratio. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Utrolig pene bilder du har tatt! Jeg likte spesielt det nederste. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Takker for alle svar @ fargoth, tror jeg fant ut hva det gylne snitt var nå takk for linken. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Beste insektbildene eg noen gang har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå