Agnes Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg har nå lest tester til øyet blir stort og vått, og endelig klart å redusere med til 3 favoritter i vår prisklasse (4 - 5000). Hotlisten består av: - Nikon 4300 - Camedia C40 - Powershot S30 Syns det er vanskelig å lese klare konklusjoner ut av enkelte tester, og finne svar på det enkle spørsmålet: Med hvilket kamera får jeg supre papirbilder av min lille baby, som med stolthet kan forstørres ihvertfall litt og gis til stolte besteforeldre... Vi låner nå et Ixus V, og jeg syns det gir skikkelig kjipe bilder. Bruker derfor en formue på å knipse i vei med mitt APS-kamera - 30 bilder - 1 blinkskudd.... Men da får jeg ihvertfall skikkelig fine bilder! Jeg er den typen som kritierne refererer til når de skriver "folk flest vil sikkert ha litt mer gilde farger..." Jeg kommer garantert til å bruke mest automodus.... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Agnes Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Det var da som pokker.... Hadde et kamera til på listen: Kodak DX4900. Noen erfaringer med dette? Det er jo litt rimeligere. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Kodak 4900 har vi testet her på Akamera.no. Et mer elegant kamera er Kodak LS443. Hvis du vil ha "gilde" farger er nok dette et av de beste alternativene, og hvis papirbilder er målet slipper du å beskjære alle bildene for å få 3:2 format. Canon S30 har også en innstilling for å få "gildere" farger. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå