andyche Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei! Har tenkt å investere i en ny pc som skal brukes til spill. Budsjettet mitt er på rundt 14000 kr. Siden jeg ikke er så veldig teknisk og pratisk anlagt, hadde jeg tenkt å få en webshop til å bygge den. Jeg har tenkt meg ut ihvertfall c2d e6600.. men ellers står jeg ganske fritt i valget. Har ikke behov for skjerm, tastatur,headsett og mus, men alt annet må være nytt. Har sett litt på denne:Netshop 12k Er denne grei? Er kabinettet grei? trenger jeg bedre strømforsyning? Hovedkort? takknemmelig for alle forslag til andre pc'er også. Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 den ser fin ut denne pcen men om du skal bruke den til spill ville jeg i hvertfall gått for en bedre mus men det er egentlig det eneste jeg ville endret på Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det er vledig mye pc for pengene der med tanke på at den er ferdig bygd, om du skifter mus eller ikke er alt etter smak og behag. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Bytt skjermkort til POV 8800GTS, koster 300,- mindre. Bytt hovedkort til Asus P5B, eller Gigabyte GA-965P-DS3, hvis du har planer om overklokking. Kabinettet er enkelt og greit. Var ikke så store utvalget i andre kabinetter heller. Strømforsyningen er bra, trenger ikke bytte ut den. evt, velg vekk Windows MCE og kjøp Vista Home Premium istedet. -- Komplett har en lignende PC, men med E6400 til 12.000,- http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10238 Lenke til kommentar
andyche Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Vil jeg få oppleve stor forskjellig i ytelse ved å gå over til gtx? Hva med hovedkortet, var vel ikke rare utvalget? burde jeg gå for den andre gigabit versjonen, eller burde jeg ta ab9/p5b fra asus? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Komme mye ann på ossen sjerm du skal ha, har du en 17tommers så er vel GTX og GTS overkill. Lenke til kommentar
andyche Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Komme mye ann på ossen sjerm du skal ha, har du en 17tommers så er vel GTX og GTS overkill. 7834414[/snapback] Har en 17" skjerm med ikke så veldig høy oppløsning(husker ikke i farten). Da er vel gts et bedre valg mht pris-ytelse? Lenke til kommentar
andyche Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Prøver her, da salg avdelings ikke svarte min henvendelse per e-post: Følger med xp media center, noen som vet om jeg da for en gratis oppgraderingsmulighet til vista home premium(+frakt)? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tror ikke Netshop har Vista oppgradering, siden det ikke står noe om det så vil jeg anta at de ikke har det. Vil du ha Vista, ville jeg valgt bort MCE, og kjøpt med Vista på siden istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå