Strongbow Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det lengste jeg har spilt i strekk er ca 15 timer på Zelda første dagen. Så tidlig jeg sto opp den dagen for å sikre meg en Wii så tok ikke det lange tiden før jeg sovnet etterpå^^' Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Den 11. til 12. Desember så spilte jeg Twilight Princess i 25 timer og 28 minutter i strekk:p Jeg spilte fra utpå dagen den 11. engang og utover morgenen den 12. så jeg endte opp med 2 sånne brev da fordi den begynte å telle på nytt fra klokka var 00.01 den 12. Det var den morgenen jeg rundet TP også det bortsett fra alle poes og noen hjertebiter.. 7829542[/snapback] Det er rett og slett bare umennskelig! kan ikke være særlig sunt Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Den 11. til 12. Desember så spilte jeg Twilight Princess i 25 timer og 28 minutter i strekk:p Jeg spilte fra utpå dagen den 11. engang og utover morgenen den 12. så jeg endte opp med 2 sånne brev da fordi den begynte å telle på nytt fra klokka var 00.01 den 12. Det var den morgenen jeg rundet TP også det bortsett fra alle poes og noen hjertebiter.. 7829542[/snapback] Det er rett og slett bare umennskelig! kan ikke være særlig sunt 7830558[/snapback] Haha :!: Joda gikk smertefritt det Hadde jeg bare ikke blitt så jævlig trøtt så skulle jeg fortsatt å spille Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 I annledningen at jeg er alene i påsken, og ikke har en dritt å ta meg til, la jeg sammen all spilletiden på Wiien siden 17 des. Siden da har jeg spillt i til sammen litt over 7 døgn. Haha *skammer seg* Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har spillt 25 timer og noen og-femti minutter på "en" dag, eller, dvs i strekk (med do og noen få spisepauser).. Leder jeg? Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Vel... Er ikke i Wii da, men jeg og noen kompiser kjøpte inn noen nye spill, energidrinker og pizza og spilte i rundt 30 timer i strekk eller noe. Tror det var Timesplitters oog... Et annet et Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Når wow var ute spillte jeg nesten 16 timer om dagen i et år. Tror gjennomsnitte lett landa over 10 timer om dagen. Med wii er max 9 timer. Føler ikke at wii spillene er så fengslende over lengre perioder. Morrsome spill, men ikke den må komme til neste brett driven. Endret 2. april 2007 av Oas3k Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Finnest det ein statistik som viser hvor mye man har spill til sammen. Eller må man fram med kalkulatoren ? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Finnest det ein statistik som viser hvor mye man har spill til sammen. Eller må man fram med kalkulatoren ? 8293048[/snapback] Japp, det må man , jeg brukte excel...tok 15 min eller så Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Finnest det ein statistik som viser hvor mye man har spill til sammen. Eller må man fram med kalkulatoren ? 8293048[/snapback] Om du bare skal finne ut for en dag kan du jo bruke det skjemaet.. Men om det er flere dager må du frem med kalkisen, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå