Gå til innhold

Høyeste Spillelenge på Wii


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den 11. til 12. Desember så spilte jeg Twilight Princess i 25 timer og 28 minutter i strekk:p Jeg spilte fra utpå dagen den 11. engang og utover morgenen den 12. så jeg endte opp med 2 sånne brev da fordi den begynte å telle på nytt fra klokka var 00.01 den 12.

 

Det var den morgenen jeg rundet TP også det bortsett fra alle poes og noen hjertebiter..

7829542[/snapback]

 

Det er rett og slett bare umennskelig! kan ikke være særlig sunt :ohmy:

Lenke til kommentar
Den 11. til 12. Desember så spilte jeg Twilight Princess i 25 timer og 28 minutter i strekk:p Jeg spilte fra utpå dagen den 11. engang og utover morgenen den 12. så jeg endte opp med 2 sånne brev da fordi den begynte å telle på nytt fra klokka var 00.01 den 12.

 

Det var den morgenen jeg rundet TP også det bortsett fra alle poes og noen hjertebiter..

7829542[/snapback]

 

Det er rett og slett bare umennskelig! kan ikke være særlig sunt :ohmy:

7830558[/snapback]

 

 

Haha :!: Joda gikk smertefritt det ;) Hadde jeg bare ikke blitt så jævlig trøtt så skulle jeg fortsatt å spille :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Når wow var ute spillte jeg nesten 16 timer om dagen i et år. Tror gjennomsnitte lett landa over 10 timer om dagen. Med wii er max 9 timer. Føler ikke at wii spillene er så fengslende over lengre perioder. Morrsome spill, men ikke den må komme til neste brett driven.

Endret av Oas3k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...