Gå til innhold

Høyeste Spillelenge på Wii


Szmekken

Anbefalte innlegg

Siden wii har en slik fin funksjon som viser hvor mye man har spillt en dag, kunne det vært artig å se hva "rekorden" til de forskjellige er.

 

Har nå bladd litt igjenom Wii kalenderen min for morro skyld, og jeg er målløs! I førjuls tida spilte jeg Zelda TP 63 timer på 12 dager, ergo over 5 timer hver dag.(Mye for meg hvertfall :roll: )

 

Rekorden min for høyest spilling på en dag er imidlertid fra dagen etter jeg fikk Wii:

 

Mandag 18.12.06 spilte jeg ikke mindre enn 11 timer og 59 minutter :p

 

Hva er deres "rekord"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9 timer med Zelda, dagen etter lansering. Orket ikke spille så mye på lanseringen, det var jeg for trøtt og sliten til. Av disse 9 timene er vel en og en halv av dem pause. :)

7825235[/snapback]

 

Tror faktisk ikke marskinen regner med tiden du har spillet i pause!

 

Jeg satte på COD3 spilte i kanskje 10 min, så satte jeg på pause og gjorde noe annet en god stund. Da jeg sener skulle sjekke hvor mye jeg hadde spilt, sto det bare 10 min :thumbup:

Lenke til kommentar

Den lengste spilletiden jeg har på en dag og som jeg kan bevise er 6 timer på minuttet. Det var 6 timer straight med Wii Play :) Nå skal det sies at jeg ikke har kjøpt meg noen Wii spill enda og sitter for det meste og spiller GC spill. Disse blir ikke medregnet desverre, men jeg spilte Wind Waker i 9 og en halv time lørdag før siste. Da var dama lei av all spillinga så jeg måtte skru av :D

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

wow! O'boi O'boi, WTF!! Tror ikke mine egne øyne :hmm:

 

Tørr nesten ikke å si dette, men den 10. desember (to dager etter jeg fikk Wiien), klokket jeg inn hele 17:20 :ohmy:

Jeg visste jeg hadde holdt på en ganske...kremt.."god" stund, men ikke at jeg hadde spillt så lenge.

Ren galskap, selv om 90% av tiden står oppført som Zelda TP :blush:

 

Resten av Wii tiden har jeg faktisk ikke spillt over 4 timer i strekk.

 

Launchfeber kan det nok kalles, men jeg er likevel litt flau i ettertid, siden jeg aldri har vært en person som har brukt å spille så mye til vanlig.

 

Men med et nytt Zelda spill tilgjengelig.....kan nok enkelte personer hele tiden få en trang til å "spille litt til, og så litt til, bare ett par timer til, må bare bli ferdig med dette før jeg legger meg ....osv", inkludert meg selv.

 

På mange måter kan jeg muligens si at jeg er glad for at det er lenge til neste Zelda spill, både til fordel for meg selv og mine nærmeste :!:

Lenke til kommentar
Tørr nesten ikke å si dette, men den 10. desember (to dager etter jeg fikk Wiien), klokket jeg inn hele 17:20 :ohmy:

 

 

 

DING, and we have a winner! Gratulerer, du gjør nok rent bord med den der skal du se! hehe, kan ike tenke meg at noen har klart å spille særlig mye mer...

7826213[/snapback]

 

Ganske flaut egentlig :blush: , men når det gjelder Zelda spill, kan jeg bli ganske gal :!:

Det meste av andre spill gir jeg blanke f i, når det sammenlignes med Zelda.

 

Var vell uansett en gærning som viste seg selv live på video mens han spillte Wii en uke i strekk etter USA lanseringen.

Lenke til kommentar

Den 11. til 12. Desember så spilte jeg Twilight Princess i 25 timer og 28 minutter i strekk:p Jeg spilte fra utpå dagen den 11. engang og utover morgenen den 12. så jeg endte opp med 2 sånne brev da fordi den begynte å telle på nytt fra klokka var 00.01 den 12.

 

Det var den morgenen jeg rundet TP også det bortsett fra alle poes og noen hjertebiter..

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...