Gå til innhold

The Precursors - 360

LarryDik

Anbefalte innlegg

The Precursors er et spill som jeg ikke har lagt så mye merke til, men jeg tok en titt på traileren i dag (LINK), og må si at hvis spillet greier å levere det som blir lovt i traileren så er dette noe jeg garantert kommer til å skaffe meg. Hvis det da ikke blir altfor likt Mass Effect.....

"Precursors" is an updated conversion of good old and still famous game "Elite", a modern First Person Shooter, classic science fiction movies and the world of the novels from Andre Norton. Therefore it is a mixture of very thrilling and fanciful genres and will inspire a broad range of gamers.

* Simulation of a huge futuristic universe

* Very different planets to walk around absolutely free

* More than 250 diversified missions

* Partly organic weapons with ammunition that must be bred

* Controllable space ships up to the size of 30,000 feet

* Stunning space battles

* Big number of unusual enemies (plants, insects, aliens, etc.)

* Trading possibilities with complex circulation of goods

* Interaction with hundreds of NPCs of different alien races

EDIT: IGN har en preview (LINK) hvor noe av våpnene, gameplay og effekter blir beskrevet. Bla. denne beskrivelsen av den organiske kniven:

Your basic weapon, the combat knife, isn't really a knife at all. Rather, it is a small-scale lifeform with a large, jagged appendage. What really sells it as a weapon is the creepy, almost sentient-looking eye which blinks at you from the "hilt" of the blade.

Jeg kan ikke noe for det....det høres bare kult ut :) At spillet blir omtalt som Oblivion in space gir meg ikke mindre forventninger.

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jo artig ut det der. Genialt med de innsektvåpnene du må mate med ammo :!: Å den krympepistolen kan jo ikke føre til noe annet enn artige situasjoner :!: spesielt hvis det blir noe onlinemuligheter

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
The Precursors er et spill som jeg ikke har lagt så mye merke til, men jeg tok en titt på traileren i dag (LINK), og må si at hvis spillet greier å levere det som blir lovt i traileren så er dette noe jeg garantert kommer til å skaffe meg. Hvis det da ikke blir altfor likt Mass Effect.....

7824222[/snapback]

Etter å ha sett traileren klarar eg ikkje sjå heilt korleis du kan anka på at dette spelet skal bli likt Mass Effect. Einaste dei kjem til å ha til felles spel-genre. :)
Lenke til kommentar
Etter å ha sett traileren klarar eg ikkje sjå heilt korleis du kan anka på at dette spelet skal bli likt Mass Effect. Einaste dei kjem til å ha til felles spel-genre. :)

7824382[/snapback]

Nettopp, felles spill-genre. Og så langt så er det vel bare disse to spillene (som jeg vet om) som havner i denne spillgenren.

Et åpent univers hvor man drar mellom planter, kan bruke kjøretøy, dialoger, fps/rpg elementer. Alt er nokså likt. Men noen sier meg likevel at Mass Effect blir et bedre håndverk og gjennomført i alle deler av spillet.

Lenke til kommentar
Genialt med de innsektvåpnene du må mate med ammo  :!:

7824304[/snapback]

Begge dem der minnet utrolig mye om Opposing Force. Strøm"dyret" var bortimot identisk til X-rasens "rifler", og en hadde tilsvarende "mating" på et annet våpen.

Men bortsett fra det så videoen fantastisk ut. Litt skeptisk til hvor store alle de free-walk planetene kan være, men spillet virket utrolig interessant. Stor fan av sci-fi freelancing spill. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...