Gå til innhold

Bærbar til spill for under 10000,-?

atleau

Anbefalte innlegg

Ser etter en bærbar PC til ei jente for under 10.000,- . Den skal brukes til å leke seg med som hun selv sier, og bør derfor være egnet til spilling. Foretrekker også mindre/lett og "jentete" design hvis mulig. Den bør vel også være relativt støysvak og ha brukbar batteri levetid.

Så på Samsung Q35 Red Core 2 Duo, men finner ingen utsalgssteder her i Norge for denne. Prisen vil sikkert også ligge litt i overkant regner jeg med!

Lurte på om noen kunne være behjelpelige med å foreslå alternativ slik at jeg igjen får credit av jenta for å være en veldig hjelpsom fyr. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser etter en bærbar PC til ei jente for under 10.000,- . Den skal brukes til å leke seg med som hun selv sier, og bør derfor være egnet til spilling. Foretrekker også mindre/lett og "jentete" design hvis mulig. Den bør vel også være relativt støysvak og ha brukbar batteri levetid.

Så på Samsung Q35 Red Core 2 Duo, men finner ingen utsalgssteder her i Norge for denne. Prisen vil sikkert også ligge litt i overkant regner jeg med!

Lurte på om noen kunne være behjelpelige med å foreslå alternativ slik at jeg igjen får credit av jenta for å være en veldig hjelpsom fyr.  :tease:

7824217[/snapback]

Zepto Znote 6214W

Pris: 10.295 pluss frakt

Meget bra til spill, spesielt i forhold til prisen.

Liten og lett, 14" og 2.3 kilo.

Designet er vel ikke direkte jentete, men det er enkelt og rent.

Maskinen er støysvak i mine ører, men batteritiden er ikke all verden. Rundt to til to og en halv time ved lett bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...