atleau Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ser etter en bærbar PC til ei jente for under 10.000,- . Den skal brukes til å leke seg med som hun selv sier, og bør derfor være egnet til spilling. Foretrekker også mindre/lett og "jentete" design hvis mulig. Den bør vel også være relativt støysvak og ha brukbar batteri levetid. Så på Samsung Q35 Red Core 2 Duo, men finner ingen utsalgssteder her i Norge for denne. Prisen vil sikkert også ligge litt i overkant regner jeg med! Lurte på om noen kunne være behjelpelige med å foreslå alternativ slik at jeg igjen får credit av jenta for å være en veldig hjelpsom fyr. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ser etter en bærbar PC til ei jente for under 10.000,- . Den skal brukes til å leke seg med som hun selv sier, og bør derfor være egnet til spilling. Foretrekker også mindre/lett og "jentete" design hvis mulig. Den bør vel også være relativt støysvak og ha brukbar batteri levetid. Så på Samsung Q35 Red Core 2 Duo, men finner ingen utsalgssteder her i Norge for denne. Prisen vil sikkert også ligge litt i overkant regner jeg med! Lurte på om noen kunne være behjelpelige med å foreslå alternativ slik at jeg igjen får credit av jenta for å være en veldig hjelpsom fyr. 7824217[/snapback] Zepto Znote 6214W Pris: 10.295 pluss frakt Meget bra til spill, spesielt i forhold til prisen. Liten og lett, 14" og 2.3 kilo. Designet er vel ikke direkte jentete, men det er enkelt og rent. Maskinen er støysvak i mine ører, men batteritiden er ikke all verden. Rundt to til to og en halv time ved lett bruk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 skjekk denne : Acer Aspire Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Atleu, si i fra om hva hun ender med å gå for da, og om hun blir fornøyd Lenke til kommentar
atleau Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Det vil jeg. Dama begynner å bli utålmodig, tror jeg må kjappa på med en avgjørelse før hun blir lurt av første og verste salgsmann. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kanskje denne ? https://prisguiden.no/product.php?p...765&view=prices Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå