Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har liten pikk :(

Gjest Anonym fra oslo

Anbefalte innlegg

Ingen andre enn meg som har tenkt tangen at "ekspertene" sier at gjennomsnittslengden er lavere enn den i virkeligheten er for å ikke ødelegge gutter/menns selvtillitt? :hmm:

7834133[/snapback]

Jeg har lenge mistenkt dette, særlig i enkelte artikler (alltid skrevet av norske forskere) der det er nøye fremhevet hvor liten rolle størrelsen spiller og at det går an å leve med en liten penis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen andre enn meg som har tenkt tangen at "ekspertene" sier at gjennomsnittslengden er lavere enn den i virkeligheten er for å ikke ødelegge gutter/menns selvtillitt? :hmm:

7834133[/snapback]

Da vi var på Klinikk for seksuell opplysning med skolen, fikk vi alle utdelt en dildo vi skulle tre en kondom på. Dildoen var visstnok av gjennomsnittlig størrelse, men jeg tviler på at den var noe større enn 13cm.

jeg er 13 og jeg har 11cm jeg syntes den er passe for min alder for den er deilig å onanere med syntes jeg da men hvor stor hadde dere da dere var 13

Da jeg var 13, var den en del mindre enn nå (jeg fylte 16 i går), iallfall. Min har vokst jevnt og jeg har alltid opplevd den som passe stor. :) (Ikke at jeg har blitt noe særlig høyere enn da jeg var 13, men hendene mine har jo vokst..)

Lenke til kommentar
Ikke at jeg har blitt noe særlig høyere enn da jeg var 13

Ikke? Anbefaler å se på noen litt eldre bilder ;)

7834464[/snapback]

Hva, kjenner du meg, eller? :p Da jeg var 13, målte jeg 168cm, omtrent. Nå måler jeg 172. Det er 4cm, det.

Lenke til kommentar
Og nå er du 15 :p Mange vokser jo til de tipper over 20 år, så slapp av.

7834801[/snapback]

Ikke misforstå, har ingen problemer med høyden min. :p Er allerede høyere enn både mamma og pappa. Bryr meg fint lite om høyde. Bryr meg fint lite om penislengde også, så det er sagt. :p

Lenke til kommentar
tviler på at det fungerer, forrige gang så endte snittet opp på 20 cm eller noe. jeg tviler på at de fleste på forumet ligger så langt over snittet.

7848444[/snapback]

Jeg trur mange juger men mange er ærlige. Gjennomsnittet i Norge er nok høyere enn 15 cm, kanskje det var det før men kanskje ikke nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...