Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har liten pikk :(

Gjest Anonym fra oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det norske gjennomsnittet er bra, da! Det er på cirka 15cm, ergo kan man være flere centimeter over eller under snittet uten at det blir vanskelig å håndtere. ;)

Lenke til kommentar
Det er vel urelevant hva som egentlig er gjennomsnittet..

Så lenge man er fornøyd med seg selv har har evnen til å bruke det man har best mulig så er alt bra  :)

7831602[/snapback]

Gjennomsnittet er jo nødvendig for å si hva som er stort eller lite, så det er vel relevant nok.

Lenke til kommentar
Gjennomsnittet er jo nødvendig for å si hva som er stort eller lite, så det er vel relevant nok.

7831724[/snapback]

Hva som er stort eller lite er vel opp til hver enkelt ?

For noen kan jo 17cm være nok i massevis.

7831738[/snapback]

Hva om gjennomsnittet hadde vært 10cm, da? Da hadde jo 13cm vært stort og 17cm enormt.

Men det går jo også på størrelsen av resten av kroppen. En 18-centimeter virker jo større på en som er 1,70m høy enn hos en som er 1,90m høy, så sånn sett kan jeg være enig i at gjennomsnittet ikke er like relevant.

Lenke til kommentar
OT:

Har hørt at en relativt stort helseproblem i Japan, er at menn har for små peniser. Kondomene er rett og slett for store, detter av under samleie, og mange barn fødes uønsket :p

7831881[/snapback]

de har det motsatte problemet i afrika. kondomene er for små, sprekker under samleie - derav mange barn fødes uønsket ;)

Lenke til kommentar

Uansett stor/liten eller gjennomsnitlig. Det er fortsatt feil å bruke slike uttrykk.

Jeg sier ikke at en 9cm penis oppleves som stor. Men for noen holder det sikkert

Jeg hadde fått problemer om jeg var en del større. Det er ganske flaut å bade f.eks, da det vises ganske godt hva som er neddi der, selv om alle veit det.

Lenke til kommentar

Vil man vite noe om ungdom og sexualitet, besøker man http://www.suss.no

Til trådstarter: Hva er gjennomsnitt lengden på penis når man er 15 år

Dette sier SUSS om penislengde:

95% av ferdigutviklede menn i Norge har penis som i erigert tistand måler mellom 10 og 20 cm, fra rot til tupp, målt på "magesiden".

Vennlig hilsen SUSS-legen.

(edit: OT innlegg 650 i sex og samlivs tråden :D)

Endret av k-orm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...