Merolen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Når det gjelder den nettbutikk-karakteren så skal man ta den med en klype salt. En mulig feilkilde er at det ofte er de som er misfornøyde som roper høyest. Uheldig at dette skulle skje, men det skjer alle bedrifter. Ikke at man skal godta det altså. Personlig handler jeg aldri datadeler på nett nettopp på grunn av at jeg må sende inn varen hvis det skulle skje noe feil istedet for å levere den i buikken der den ble kjøpt. Det er gjerne litt dyrere i vanlig butikk, men med de rette forbindelsene og ingen fraktutgifter så er det ikke så ille Stå på krava, det er viktig og ikke la de store bedriftene tro de kan hvile selv om de har vokst seg store og tunge Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Tror nok Netshop kan være ett "offer" for sin egen suksess (etter oppstart).Da blir det kanskje ikke så rask respons eller så god service som det var til å begynne med. Jeg tror du har et veldig godt poeng i det du sier der TL1000S. Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Fikk en merkelig telefon i går: Ble oppringt på mobilen fra et serviceverksted i Oslo. De hadde spørsmål rundt Pioneer Tuneren jeg hadde sendt inn på repreasjon. Stusset veldig på spørsmålet, siden jeg ikke hadde sendt inn noen tuner på repreasjon. "Har du ikke en Pioneer tuner"? spør verksted. Jo, faktistk det har jeg. Kjøpt rett før Jul. Spurte hvem som hadde sendt den til de og det var Netshop, samme sted som min receiver også var kjøpt hos. Tyder at de har klart å sende med feil navn med produktet som skulle bli reparert. Mennskelig å gjøre feil, og håper rette eier får produktet tilbake. Men kan være at det går litt fort i svningene der nå. Endret 27. februar 2007 av surferxy Lenke til kommentar
Makky Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hadde faktisk en positiv opplevelse hos NSO i forrige uke. Jeg hadde et produkt som var erstattet med et annet pga den første døde. Med det nye produktet opplevde jeg merkelig feil osv. Var innon der og forklarte problemet på nytt, og fikk låne et annet produkt med meg hjem for å teste. Dette viste seg å fungere bedre. Selv om det er mye negativitet her nå, finnes det unntak! Det eneste negative med dette er at jeg først fikk beskjed om å sende mail direkte til teknikeren. I tillegg ble det lagt igjen en beskjed at han skulle ringe meg opp. Fikk aldri noe svar på mail eller noen telefonsamtale. Husk for all del å oppføre deg! Lenke til kommentar
kaieks Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg kjøpte en zeptop maskin fra Netshop.no i sommer, som for en stund siden begynte å streike . Ringte til NS sandefjord og fikk grønt for å sende den inn. Beregnet behandlingstid skulle være 6-8 dager. Fyllte inn returseddel og sendte den inn den 29 januar. Etter tolv dager ringte jeg inn og lurte på hvor maskinen blir av. En hyggelig kar tok telefonen og forklarte at jeg måtte sende mail direkte til pc rep avdelingen for å høre. Jeg sender mail. Etter fire dager får jeg svar om at opplysningene jeg sendte om maskinen min ikke holdt, og de ber meg sende sendingsnr på pakken jeg sendte maskinen med. Greit nok, og jeg sender opplysningene. 3 dager til går uten at jeg hører et pip på mail. Jeg ringer, uten å få svar. Jeg ringer igjen neste dag og får beskjed fra en hyggelig kundebehandler om at han skal sjekke det opp. Etter å ha ventet en stund på tråden får jeg beskjed om at maskinen min er nr 2 i køen. Mandag fikk jeg en mail på at maskinen min vil bli fikset og sendt enten idag (mandag) eller i morgen (tirsdag). Ringte igjen på fredag, og da sa de at den sto og ble kjørt siste tester på. Ringte I dag igjen for å få sendingsnr. Den sto fortsatt og blir testet. Nå er det den 26 feb. Dvs de har hatt maskinen min i nesten en måned. Intrykket mitt er at problemet ikke er kundebehandlerne, ettersom mine erfarninger med de har vært hyggelige, og de har prøvd så godt de kan å hjelpe meg. Men derimot syns jeg det er ganske forkastelig at man får oppgitt en behandlingstid som er langt ifra hva de klarer å gjennomføre. Det samme gjelder også når man for andre gang får beskjed om behandlingstiden og den heller ikke stemmer. Uansett. Det er kjedelig at man ikke kan stole på hva en bedrift lover. Personlig sliter jeg som faen på jobben uten laptopen. Men for all del. Gode priser har de. 8030198[/snapback] jeg har en zepto maskin inne hos netshop jeg og, der har den vært siden 12.februar. Ingenting skjer, vært i kontakt utallig mange ganger både med netshop og med forbrukerrådet. Svaret fra netshop var at de ikke fikk delene fra Zepto DK, så jeg tok kontakt med Zepto DK og svaret fra dem var at de ikke fikk deler fra sin leverandør. Fikk vite fra forbrukerrådet at det var flere saker inne ang. netshop, så jeg lurer på om det er flere som har problemer med Zepto maskiner? Jeg har opprettet en tråd https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry8209117 , hvis det er noen flere som har lignende problemer. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Forhold deg til en part, Netshop. Hvilken grunn det er til at du nå ikke har mottat din maskin, 1,5 måneder etter at du leverte den inn, kan du egentlig bare overse. Du har rettigheter som du kan benytte deg av, uansett grunn, når det har gått så lang tid. Vær litt hard, sett krav og ta saken til et høy nivå om det ikke løser seg. Netshop har blitt elendige har jeg inntrykk av. De burde ha kommet frem til en løsning sammen med deg når det har tatt så lang tid. Å vente på en del så lenge er ikke tilfredstillende for verken kunde/deg eller Netshop/verksted og det brude de virkerlig ha innsett for lenge siden. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Okay etter å ha lest en rekke innlegg og ting om netshop har jeg besluttet å fjerne min stjerne fra netshop. Men dette snur helt opp ned på alt. Hvem skal jeg kjøpe av nå tro. Vel får vel sjekke litt rundt. Litt surt i og med at Netshop slik de var før, var perfekt for meg. Lenke til kommentar
titus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Bare melder meg som nok en misfornøyd Netshopkunde. Jeg kjøpte et sett minnebrikker. De viste seg å ikke fungere i min maskin. Leste mye om inkompatibilitet på nettet og foreslo for Netshop at de dekket kostnaden til et annet sett minnebrikker i samme prisklasse som faktisk fungerte i min maskin. Jeg fikk aldri noe svar fra dem - kun kjøpesummen i retur (uten noen forklaring). Og pga prisstigning i fjor høst var den kjøpesummen en god del lavere enn gjenanskaffelseskost. Hører også med til historien at jeg måtte ringe mange ganger for å finne ut hva som var skjedd... Og de rikket seg ikke en millimeter for å komme en misfornøyd kunde i møte. Aldri mer Netshop - det finnes mange bedre alternativer! Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 jaja, da har jeg lest alle postene her. og det var siste gang jeg handlet hos netshop ;P Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jeg kjøpte et skjermkort på netshop for ett års tid siden. Etter noen måneder i bruk ble vifte-kontrolleren helt gal. Den gikk opp og ned og stoppet helt opp i lengre perioder. Fylte ut returskjema, la ved en detaljert beskrivelse av problemet og dro opp og leverte det (bor i sandefjord). Etter litt under en uke fikk jeg tilbakemelding av en tekniker som kunne legge til et tilsvarende skjermkort i en ordre jeg allerede hadde åpen på kontoen min. Jeg kjøper det meste av datautstyr på netshop og er kjempefornøyd . Kan bestille en vare og dra rett opp og hente den hvis den er på lager. Slipper også å betale frakt eller idiotisk hentegebyr (som komplett har). Endret 29. mars 2007 av Bottekott Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Frem til jeg opplever noe annet er jeg også veldig fornøyd med Netshop. Men nå er det jo over ett år siden jeg hadde noen problemer med utstyr/deler kjøpt derfra, så jeg vet jo ikke hvordan min opplevelse hadde vært nå. Håper at det faktum at jeg legger igjen en del kroner, og gjør 80% av alle mine kjøp via dem teller for noe. Ellers må jeg bytte, slik jeg gjorde med Komplett. Prøver å være så lojal som mulig, men er det et kjempe tilbud, eller jeg trenger noen deler som Netshop ikke har, kjøper jeg selvsagt andre steder. Kan også finne på å sjekke pris på samme produkt både hos Netshop og komplett, siden jeg også bor i nærheten, og det er ett fett hvor jeg henter varene (de ligger et steinkast fra hverandre) Men hele pc'er kjøper jeg kun fra Netshop. Der er komplett helt talentløse, både når det gjelder spesielle oppsett og support. De nekter å lage pc'er som avviker fra pc byggeren, og den er jo talentløs i seg selv, siden du ike har mulighet til å velge fra øverste hylle. Lenke til kommentar
kaieks Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 og problemene mine med Netshop/Zepto bare fortsetter. Har blitt oppringt av en representant for Netshop som mener at de bare har kjøpt opp navnet og rettighetene til Zepto Norge, og at han derfor ikke vil godta noe heving. gidder ikke forklare hele greia, da det står forklart i denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=736439&hl= . Jeg beklager at jeg "reklamerer" for problemet mitt i to poster, men jeg trenger så mye hjelp som mulig, for jeg har ikke snøring på hva jeg kan gjøre bortsett fra å gå til forbrukerrådet, som mener at jeg bør vente til det har gått to mnd. før jeg gir saken videre til dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå