sn0dig Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Får jeg litt tilbakemelding på bildene? Tatt med EOS 350D 18-55 standardobjektiv Og ett spørsmål til.. de to siste bildene der jeg har rundet rundt den mørke prikken.. Er det støv på bildebrikken? Ser at det er synlig på en god del av bildene, så regner med at det er støv Mer på http://sn0dig.deviantart.com/ om noen er interessert Endret 29. januar 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 ja det er nok støv på brikka du har fått ja.. du får stikke innom en forhandler å høre om de kan ta det vekkk.. synes også bildene var helt greie ikke noe å utsette på bortsett fra at jeg synes bilde 1 var litt blasst, og det virka som om det ikke var heølt fokus på personene på bilde 2? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) ja det er nok støv på brikka du har fått ja.. du får stikke innom en forhandler å høre om de kan ta det vekkk.. synes også bildene var helt greie ikke noe å utsette på bortsett fra at jeg synes bilde 1 var litt blasst, og det virka som om det ikke var heølt fokus på personene på bilde 2? 7824291[/snapback] fokus som at hun var uklar? Og hvis du synes fargene var blasse så se på uredigert.. Endret 29. januar 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 det kan nok medføre riktighet ja Lenke til kommentar
znabel Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg hadde akkurat samme problem som deg med flekk(er) på mine bilder. Jeg var nok noe mer utsatt enn akkurat en liten flekk, men de ser helt like ut. Du kan lese tråden (og se eksempler) her. Min løsning var ganske enkelt å kjøpe et rensesett, og blåse løs støvet selv. Funker greit hvis man er forsiktig. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 ja det er nok støv på brikka du har fått ja.. du får stikke innom en forhandler å høre om de kan ta det vekkk.. 7824291[/snapback] Å dra innom forhandleren pga et rusk på sensor er som å dra til bilforhandleren når felgene er blitt smutsige. Det er uungåelig og en kan like godt lære seg å fjerne støvet selv, først som sist Tipset til znabel om renesett i en eller annen form føyer jeg meg til. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Det blir nok rensesett, men jeg betaler ikke selv siden det ikke er mitt kamera :!: Far sitt, selv om det bare er jeg som bruker det :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå