Mauro Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tatt en slik kontroll i Kristiansand? Justert spissinga osv? Endret 29. januar 2007 av Mauro Lenke til kommentar
Ixil Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det kalles for forstillingskontroll, jeg bor dessverre ikke der. Men jeg antar at de flester bilverksted gjør det for rundt 1000-lappen. Spør litt rundt. =) Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Det kalles for forstillingskontroll, jeg bor dessverre ikke der. Men jeg antar at de flester bilverksted gjør det for rundt 1000-lappen. Spør litt rundt. =) 7827078[/snapback] Okai? Høres litt rart ut å si forstillingskontroll når det er bakhjulene som skal sjekkes. Endret 29. januar 2007 av Mauro Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det kaller en hjulstillingskontroll eller firehjulskontroll. Som nevnt ovenfor får du vel dette nesten hvor som helst til rundt 1000-lappen, alt etter som hvor mye som må justeres. Lenke til kommentar
Ixil Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 På de fleste verksted jeg har vært på så kalles det for forstillingskontroll, jeg vet ikke hvorfor men kanskje dere har rett da. Lenke til kommentar
otis Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Pass deg for det at det finnes noen bedrifter som tar 1000-lappen for en 4-hjulskontroll, men som bare justerer spissing på forhjulene! Og når bilen er ferdig på verkstedet og du får papirene på kontrollen, og bakstillingen er feil etter justering, så sier de bare at man var heldig som fikk justert bakstillingen gratis, forde om den er feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå