Prectorex Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Jeg og en kammerat har diverse anlegg og dj utstyr vi ønsker å leie ut, og jeg trenger tips til noen programmer som er egnet for "firmaer". trenger ikke være veldig avansert og profesjonelt. Bare noe som ser greit ut og ikke koster så mye penger. skal ha et .no domene. jeg er ingen god webdesigner så jeg foretrekker at det ikke er så avansert. i tilfelle er det greit om dere kan linke til en guide eller tutorial:) Endret 29. januar 2007 av Prectorex Lenke til kommentar
Pop Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Vil anbefale deg å legge siden hos Domeneshop.no Meget bra webhotell, de hjelper deg med navn og alle mulige tilleggstjenester du måtte trenge. For publisering ville jeg tatt en kikk på Plone, bra open source webpublisering. Om du tar til takke med enklere websider finnes det svært mange html-editorer, både rimelige og gratis. Pcworld, tucows og flere hjelper deg med å finne den type programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå