squabbish Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Grunnen til at jeg spør er at jeg har skrevet mail, ringt og lagt innlegg i forumet deres uten noen form for respons. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Lurer på dette jeg også... Sidene er ikke oppdatert på lenge, de har også ett meget tynt utvalg av plater for tiden. OC-Freak: Hva skjer'a? Lenke til kommentar
Norwaydisc Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei Vi har kjøpt Norwaydisc.no så nå er det fullt liv der Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei Vi har kjøpt Norwaydisc.no så nå er det fullt liv der 8264169[/snapback] Hvor mange jobber i norwaydisc nå ? Lenke til kommentar
Norwaydisc Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Vi er MTS Data og er 2 ansatte Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Bare lurte siden "vi" som skrev var norwaydisc Lenke til kommentar
Psh Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kommer dere til å fortsette med å opplyse om mediakoden på platene? Hadde alldri trodd jeg skulle se That's Write plater, eller andre Optodisc plater på Norwaydisc... Kommer vi til å se flere lavkvalitets media hos dere? Princo? Men Taiyo Yuden har dere skaffet Lenke til kommentar
Norwaydisc Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei, Vi har planer om å fortsette å legge inn mediekoder, men dette kommer litt senere. Vi kommer til å tilby et par lav kvalitets plater for de som er ute etter det billigste, men vi kommer til å lage en egen kategori som skal inneholde disse og det skal oppgis at disse platene er lav kvalitet. Kom også gjerne med tilbakemeldinger angående nettbutikken. Lenke til kommentar
mari1 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Bra priser nå Har ikke handlet her på over et år grunn stive priser (service var ok) Noe erfaring med service nå? Lenke til kommentar
Psh Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Jeg drar opp denne igjen jeg. Hei, Vi har planer om å fortsette å legge inn mediekoder, men dette kommer litt senere. Vi kommer til å tilby et par lav kvalitets plater for de som er ute etter det billigste, men vi kommer til å lage en egen kategori som skal inneholde disse og det skal oppgis at disse platene er lav kvalitet. Kom også gjerne med tilbakemeldinger angående nettbutikken. Hva skjedde med planene? Dessverre har dere ødelagt den nettbutikken som en gang var den beste og tryggeste ved kjøp av optisk lagringsmedie... Ta dere sammen! Endret 19. mars 2008 av Psh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå