Osien Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei Har som sagt som emnet sier, trådløst nettverk fra hesbynett. Jeg og min samboer har hver sin bærbar datamaskin, men nettverket funker bare på den ene av de to bærbare. Samboeren min har en Packard Bell EasyNote og funker helt fint med tanke på nettverket. Men når det gjelder min Acer TravelMate 2350 så funker ikke nettverket på denne maskinen. Jeg har vært innom acer.no for å laste ned drivere, men uten hell Trådløset nettverket er et merke fra "linksys" og er ganske stabilt, men personlig tror jeg ikke at det er routeren det er noe gale med. Er det noen av dere som vet hva jeg bør gjøre ? MVH Jone Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 du har vel huska og trykk på den dritt wlan knappen i fronten på den? som du må trykk på vær gang du booter ? og det går ikke slå den PÅ så den aldri slår seg av :/ hater acer for akuratt det der. eneste er og kjøpe pcmica kort etter bytte minipci kort. Lenke til kommentar
Osien Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Nei, funker ikke dette heller Veldig dumt altså Så jeg bør kjøpe et nytt kort i pcen, og jeg som ikke har peiling på innmat i bærbar pc. "sukk". Noen som kan hjelpe meg litt videre på vei ? Takker for svar Lenke til kommentar
Osien Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Trenger sårt hjelp med dette Noen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå