Lost1989 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei, Lurer på navnet på en serie som gikk på tv2 for noen år tilbake. Serien handlet om en mann som døde da han datt foran toget. Så tok noen hjernen hannes og puttet den i en ny kropp (om jeg husker rett var de en sterk kropp ) Han ble agent (trur jeg), som gjorde at han ikke kunne ta kontakt med familien sin. Håper dere vet takk for alle svar ;p Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Husker serien veldig godt selv. Knallbra serie. Heter foresten "Now and Again" IMDB link EDiT: Riktig andre gang Endret 29. januar 2007 av Flexo Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Er bare en sesong av Now and Again, desverre. Husker jeg så den på TV2 jeg også, genial serie. Lenke til kommentar
Lost1989 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 kjipt de tok den av sending slik at ikke flere sesonger ble produsert. Skulle nesten sendt brev og spurt om de ville lage mere trur interessen er der i hvertfall, ettersom hele klassen min brukte dagen på å finne navnet på serien ;P mange som likte serien, kjipt at den skulle ende med en cliffhanger i tillegg. Noe bør gjøres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå