Hackerboy Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har tenkt å kjøpe LCD/plasma TV i størrelse 42" tenkte jeg. Er det noe jeg burde velge eller noe jeg burde styre unna?? Hvilken merke er det beste? HD-ready er vist en fordel? Lenke til kommentar
Hackerboy Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Ingen som vet om noen bra alternativer eller? Mange av dere som sikkert har Plasma/LCD tv selv. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvor mye penger skal du bruke? Hva skal du bruke den til mer enn tv? Hva er viktigste ting du krever av en tv i dag? Finnes jo gode tips her Lenke til kommentar
Hackerboy Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Hvor mye penger skal du bruke?Hva skal du bruke den til mer enn tv? Hva er viktigste ting du krever av en tv i dag? Finnes jo gode tips her 7826915[/snapback] 1.Man må vel ut med 15-20 Tusen for en grei TV for tiden. 2.Skal iallefall spille Play-Station, blir nok brukt som stereo (skal ha hjemmekino anlegg også) 3. At den er fin og klar å se på, flott design. Viktig med veggfeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå