Gå til innhold

XBox Live Konto - Borte

phewBAR

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle ta noen runder GoW nå, setter på boksen... finner kun en profil... min "fake US konto" ...

Weird tenker jeg, tar recover gamertag og får da beskjed at jeg ikke har nok plass på disken til å kunne overføre den... hmph.. jaha!

Sletter 2 demoer, prøver på nytt... samme beskjed!

Og nei, min boks er ikke moddet eller har vært borti noe juks å fiksfanteri!

Andre som har problemer i dag?

Kjenner suget etter motorsaga på Gridlock 10x nå som jeg faktisk ikke kan spille!

EDIT: Gikk inn på system, der hadde jeg en profil som var "corrupted"

Slettet den, og nå ser det ut som den henter ned gamertag'n!

Problem most likely fixed!

See you in Sera! :)

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snålt. vet dere hva som forårsaket det? Noe lignende skjedde med Halo 2 map packen min. Tok med meg 360 harddisken til en kompis for å spille online der å når jeg kom hjem igjen å plugga i harddisken der så var alle tilleggs kartene mine korrupte. Måtte bare ta å laste ned alt på nytt igjen :thumbdown:

Lenke til kommentar
Snålt. vet dere hva som forårsaket det? Noe lignende skjedde med Halo 2 map packen min. Tok med meg 360 harddisken til en kompis for å spille online der å når jeg kom hjem igjen å plugga i harddisken der så var alle tilleggs kartene mine korrupte. Måtte bare ta å laste ned alt på nytt igjen  :thumbdown:

7823806[/snapback]

Tja, vi snakker tross alt om harddisker og OS fra Microsoft....hender at filer blir korrupte :p. Men så lenge det meste er lagret sentralt hos MS, så gjør det ikke så mye :)

Lenke til kommentar

Sjedde meg med dette! Du får beskjed om at det ikke er nok plass når man recovrer gamertagen fordi du må fjerne den fra HDD først.

Altså, gå på System-->Memory--->Gamer Profiles----> [Tag'en din] så delete. Nå kan du recover from Xbox Live :)

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...