Gjest gutt19 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei! Hadde litt vansker med å formulere spørsmålet mitt, men her er altså hva jeg prøver å si: Trenger litt female input her... Var i går med en jente jeg er litt keen på, og havnet til sengs (er FYI 19, hun 18). Men verken jeg eller hun klarte å få på kondom, et problem jeg har hatt tidligere også. Vet ikke om det er fordi jeg er for stor/kondomene for små eller hva det er, men det vil bare ikke på, så vi droppet "samleie" siden hun ikke kunne ha ubeskyttet sex før hun begynte å gå på p-piller. Dette fikk meg jo ikke akkurat til å føle meg som særlig mann, heller litt mislykket og handikappet (selv om hun sa jeg burde ta det som et kompliment?). Men jeg fingret hun til hun kom flere ganger, og hun sa "dette var du flink til!" Jeg ville fortsette men hun sa hun ikke var vant til å komme så mye, og var helt utslitt (hvilket hun gjentok flere ganger utover kvelden). Så det jeg lurer på er hva dere jenter ville ha tenkt hvis dere var i samme situasjon. Ville dere tenkt mindre om gutten siden han ikke kunne "prestere", eller ikke brydd dere så mye, siden dere tross alt fikk orgasme flere ganger og hadde det deilig? Vær ærlig Skulle bare ønske kunne være drømmeelskeren hennes, og håper får truffet hun igjen når hun har begynt på pillen så kan prøve å overbevise hun Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Dette fikk meg jo ikke akkurat til å føle meg som særlig mann, heller litt mislykket og handikappet (selv om hun sa jeg burde ta det som et kompliment?). Men jeg fingret hun til hun kom flere ganger, og hun sa "dette var du flink til!" Jeg ville fortsette men hun sa hun ikke var vant til å komme så mye, og var helt utslitt (hvilket hun gjentok flere ganger utover kvelden). 7823244[/snapback] Det høres ihvertfall ut som du gjorde en god jobb Lenke til kommentar
vesla Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Altså, jeg har vært i en ganske lik situasjon med kjæresten min, fordi han fikk heller ikke akkurat på kondomen første gangen vår, og jeg måtte også vente til jeg begynte på p-piller før vi kunne ha ubeskyttet sex. Jeg følte ikke at han var noen skuffelse i det hele tatt, og jeg visste han kunne prestere når det først ville funke. Jeg så overhodet ikke ned på han. Jeg tror kanskje at han var litt nervøs, men det var såklart forståelig. Dette hjalp kanskje ikke akkurat så mye men Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg tror ikke hun ser på deg som ufunksjonell etter den kvelden der Dessuten skrev du at hverken hun eller deg klarte å få kondomet på, så da hviler vel ansvaret på begges skuldre. Tror ikke du har noe å bekymre deg for! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Hvis ikke hun heller fikk den på så kan hun vel ikke bli skuffet over deg! Men det skader ikke å øve seg litt hjemme, er jo muligens en fordel å lære seg det. Er du aleine og ikke nervøs og stresser er det muligens lettere å lære seg å få den på riktig også. Endret 29. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Med øving får du kondom på selv de aller største. Kan evt. prøve et litt større, men hvis du øver litt hjemme får du nok et vanlig kondom på uansett. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Fikk du det ikke over hodet? I så fall har du jo feil kondom, eller ei feit kølle Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Du merker vel fort om kondomen var for liten hehe. Men som du sa, ingen av dere fikk den på. It takes two to tango EDIT: Innlegg nr 100 Endret 29. januar 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det høres ut som du taklet det greit. Hadde du sutra over det der resten av kvelden, hadde nok heller DET vært en skikkelig nedtur. Men jenter flest veit (av erfaring og/ eller opplysning) at å få på kondomer er noe man fikser etter hvert likevel. Og uansett så er det jo fantastisk å bli fingret, så jeg tror nok hun kan utsette bang bang en god stund om du fortsetter å gi henne orgasmer Lenke til kommentar
Gjest gutt19 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det høres ut som du taklet det greit. Hadde du sutra over det der resten av kvelden, hadde nok heller DET vært en skikkelig nedtur. Men jenter flest veit (av erfaring og/ eller opplysning) at å få på kondomer er noe man fikser etter hvert likevel. Og uansett så er det jo fantastisk å bli fingret, så jeg tror nok hun kan utsette bang bang en god stund om du fortsetter å gi henne orgasmer 7835314[/snapback] Er relativt erfaren seksuelt, så det er strengt tatt noe jeg burde ha lært meg, men jeg klarer fortsatt ikke å få til sex med kondom (og det er 5 år siden min første gang)... Heldigvis skulle hun begynne på p-piller, så får håpe jeg får en sjanse til! Men er det stor forskjell for jenter om dere får vaginal eller klitorisorgasme? Man hører jo ofte om gutter som er så gode til å pule, men har aldri hørt om jenter skryte av en gutt som er god til å fingre liksom.. Det er liksom noe jenter kan gjøre selv uansett... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vanskelig å få på kondom? Det er nytt for meg for å være helt ærlig. Har aldri kommet på å skryte av det noen gang "Wow....sjekket du hvor fint og elegant jeg fikk den på? Vent litt så skal jeg gjøre det en gang til...og følg med nå!" Ble litt spøkfullt dette, men det virket som du tok det på den riktige måten. Var sikkert litt nervøse og usikre begge to. Neste gang så er dere kanskje litt mer avslappet og spøkfulle om det. Kjøp deg en pakke og prøv for deg selv så får du fort nok teken Lenke til kommentar
Iril Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Men er det stor forskjell for jenter om dere får vaginal eller klitorisorgasme? Man hører jo ofte om gutter som er så gode til å pule, men har aldri hørt om jenter skryte av en gutt som er god til å fingre liksom.. Det er liksom noe jenter kan gjøre selv uansett... 7840170[/snapback] Ja det er egentlig ganske stor forskjell.. syns jeg hvertfall.. Men det er digg på hver sin måte.. Men får vel størst "utbytte" av vaginial orgasme.. det blir liksom noe annet... Jeg syns hvertfall det er mer følelse av samhold og intimenitet, noe jeg personlig liker Men nå kan jeg jo bare snakke for meg selv da.. Aner jo ikke hva hun liker.. Men hun skrøt jo av deg da.. det lovet jo bra :!: Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Undersøkelser viser jo at de fleste jenter må ha hjelp "der framme" for å klare å komme under samleie også. Jeg har hørt at jenter er 2/3 følsomme på klitoris og 1/3 følsomme inne i skjeden, slik at det hjelper å starte med klitoris for å få igang blodpumpa, hehe. Jeg har hvertfall hørt at mange bruker sine egne fingre, partnerens eller en vibrator for å komme. Og da er det jo ganske deilig om man har en fyr som er god til å fingre, så kan man få ting "servert", alle liker jo å bli royaly treated innimellom Det er to ganske forskjellige orgasmer. Klitorisorgasmen er mer intens, mens den vaginale er dypere, lengre og mer "altomfattende", og er ikke like hissig. Men jeg tror de fleste må en tur innom klitoris uansett hvilken orgasme man vil oppnå. Mange kan komme uten å berøre den, men isåfall tror jeg de har trent på det... Og husk: Orgasme er veeeeldig deilig uansett hvor den kommer fra. Edit: Når jenter sier at gutter er gode til å pule, kan det godt være de mener at de er gode til å bevege seg. Men jeg tror nok mer de mener at fyren er sensuell og god til å fingre/ slikke også. For det er like viktig. Endret 2. februar 2007 av Anxe Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jepp.. For å være ærlig, jeg liker best å gi vaginal orgasme.. Klitoris går alt for fort iforhold til vaginalt - Men er usikker på om det er noe forskjell, da jeg ikke er noe jente. Men problemet med kondom er at du aldri veit hvilken vei du skal ta "tuppen" , når den akkurat har kommet ut av pakken.. hehehe Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Men problemet med kondom er at du aldri veit hvilken vei du skal ta "tuppen" , når den akkurat har kommet ut av pakken.. hehehe Vel, du må jo nødvendigvis sette den på riktig vei for å rulle den resten av stykket. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Men problemet med kondom er at du aldri veit hvilken vei du skal ta "tuppen" , når den akkurat har kommet ut av pakken.. hehehe Vel, du må jo nødvendigvis sette den på riktig vei for å rulle den resten av stykket. 7857504[/snapback] Word, problemet kan vere at folk tar den på feil veg? Eg klarar i blinde å føle meg fram til kva veg som er riktig og deretter tre den på. Og eg ser på meg sjølv som ganske seksuelt uerfaren, men har kanskje litt mindre skaft enn kva trådastartar har? =p Iallfall, no blei det så mykje snakk om fingring her, kva er den beste "metoden"? Kva likar jentene best? Eg veit da ikkje finnes nokon fasitsvar, men set pris på litt retningslinjer! Eg har nettopp debutert seksuelt og vil helst tilfredsstilla jenta på flest/best mogelege måtar. Endret 2. februar 2007 av aspic Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvordan i helvete greier dere å ta den på feil vei!? Det er da ikke akkurat så veldig vanskelig Lenke til kommentar
Gjest ErfarenMedEi Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Når jeg debuterte så sleit jeg også med å få på gummi. Nå får jeg det til, men det er vanskelig og ubehagelig. Problemet mitt er formen på penis. Etter hodet blir den veldig smal i forhold til hodet, før den blir brei igjen. Det gjør at når jeg forsøker å rulle på gummien, så glipper den og ruller opp til hodet, hvor det blir vanskelig å få den skikkelig på igjen. Mitt tips er å prøve på egenhånd. Eller med dama om dere kan le godt av det Prøv gjerne med forskjellig størrelser. Men uansett om dama begynner med pilla, eller ikke så bør du lære å sette på gummien. Man kan fort havne i en situasjon hvor man har glemt, eller ikke har mulighet til å ta pilla. I de tilfeller så gjør det alt mye greiere å vite at det går greit med gummi en stund. Lenke til kommentar
Gjest ErfarenMedEi Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Men problemet med kondom er at du aldri veit hvilken vei du skal ta "tuppen" , når den akkurat har kommet ut av pakken.. hehehe Vel, du må jo nødvendigvis sette den på riktig vei for å rulle den resten av stykket. 7857504[/snapback] Word, problemet kan vere at folk tar den på feil veg? Eg klarar i blinde å føle meg fram til kva veg som er riktig og deretter tre den på. Og eg ser på meg sjølv som ganske seksuelt uerfaren, men har kanskje litt mindre skaft enn kva trådastartar har? =p Iallfall, no blei det så mykje snakk om fingring her, kva er den beste "metoden"? Kva likar jentene best? Eg veit da ikkje finnes nokon fasitsvar, men set pris på litt retningslinjer! Eg har nettopp debutert seksuelt og vil helst tilfredsstilla jenta på flest/best mogelege måtar. 7858359[/snapback] Det beste er å prøve seg litt frem, og se hvordan hun reagerer. Min åpenbaring var når jeg fant g-punktet. Finner du det en gang, så finner du den nesten hver gang Men jeg har også hørt fra andre at enkelte damer også synes det er litt ubehagelig. Best å prøve og snakke om hva som er godt. Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Stimulering av g-punkt kan være vel så bra det, men det gir ikke nødvendigvis orgasme. Da er nok klitten mer et sikkerstikk. Og angående sistnevnte, her er det bare å gugle til man blir blå i trynet. Det ligger sikkert tonn med info på nettet om hvordan man bør fingre en jente. Men fellesfaktorene er: Ikke for hardt, ikke for fort, ikke for tørt. Og ALLE jenter er forskjellige. De fleste har utviklet en egen teknikk gjennom onanering, og vil man oppnå orgasme er det jo smartest å lære av jenta selv hvordan man bør gjøre det. Kommunikasjon. Amen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg