hofrog01 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kjøpte en Nokia 6280 for noen måneder siden. Den har fungert greit helt til nå. Da jeg får inkommende anrop står det bare "anrop" i displayet. Får ikke opp noe nummer uansett om det er folk fra kontaktlisten eller andre som ringer. Meldinger virker greit. Forsøkte å ta ut batteri osv uten at dette hjelper. Noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
Merken Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan være noe feil med operatøren din. Hva slags operatør bruker du? Lenke til kommentar
hofrog01 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Har netcom abonnement. Skiftet akkurat faktisk. Så det er hos operatøren og ikke telefonen feilen ligger? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan det hende du har slått av nummervisning ved en feiltagelse? Nummervisning er en nettverkstjeneste som kan slås av og på. Sjekk bruksanvsingingen din Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvis du bruker både sim og telefonliste samtidig, og nummerne står i begge 2 tror jeg ikke nummeret vises. Bruk kun telefon eller kun sim minne og se om det hjelper.... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvis du bruker både sim og telefonliste samtidig, og nummerne står i begge 2 tror jeg ikke nummeret vises. Bruk kun telefon eller kun sim minne og se om det hjelper.... 7827212[/snapback] Legg merke til at han sa Får ikke opp noe nummer uansett om det er folk fra kontaktlisten eller andre som ringer. Ergo er nummervisning avslått. Har ingen ting med simkort eller telefonliste eller noe å gjøre. Les før man svarer ;-) Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Stikk innom nærmeste forhandler eller ring 05050 og be dem resette nummervisning på ditt abo. Sikker bare tjenesten som har hengt seg opp. Lenke til kommentar
Camilla_83 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en Nokia 6290. Den har problemer med å koble enkelte telefonnummer med navnet jeg har lagret på telefonen. Selv om nummeret er lagret i kontaktlisten med et navn, kommer ikke navnet opp når personen ringer eller sender sms, kun nummeret. Dette gjelder ikke alle, kun noen av kontaktene. Utrolig irriterende! Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
jic Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en Nokia 6290. Den har problemer med å koble enkelte telefonnummer med navnet jeg har lagret på telefonen. Selv om nummeret er lagret i kontaktlisten med et navn, kommer ikke navnet opp når personen ringer eller sender sms, kun nummeret. Dette gjelder ikke alle, kun noen av kontaktene. Utrolig irriterende! Noen som har vært borti dette før? 8480329[/snapback] Det kan hende at kontakten er både lagret på sim kort og telefon minne. Greit å bruke en av delene. Lenke til kommentar
Camilla_83 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har slettet alle sim-kontaktene, så de skal kun være lagret i telefonminnet... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Sjekk at du ikke har lagret flere navn på samme nummer. Da skjer nemlig akkurat det du beskriver. Lenke til kommentar
Camilla_83 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hehe! Uff,det var visst det jeg hadde gjort ja... Hadde lagret numrene under ICE også. Det kom jeg ikke på i det hele tatt! Pinlig! Men det var ikke noe problem på den forrige telefonen jeg hadde, Sony Ericsson k750i. Snodig! Men tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Du aner ikke hvor mange jeg har hjulpet med akkurat det. Hver gang påstår de at de ikke har lagret nummeret to ganger. Det første jeg gjør er å søke etter ICE. Funke hver gang ;-) Grunnen til at du ikke opplevde det på Sony Ericsson k750i er fordi det bare er på Nokia telefoner det skjer. Og det har vært sånn helt siden min første Nokia jeg kjøpte i 97. Jeg har flere ganger kontaktet Nokia og tipset dem om at de bør løse det på en annen måte, og hver gang får jeg bare beskjed om at: Sånn er det bare, desverre. Lenke til kommentar
Camilla_83 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Ok. Det var jo litt synd at det ikke gikk an å ha nummeret lagret på to kontakter. Menmen... Godt du er her å kan hjelpe alle oss uvitende! Hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå