DjN9o Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei hei folkens! Jeg har tenkt å kjøpe meg en 120 GB eller en 250 GB ekstern disk. Det er viktig at disken tåler en støyt og er plug and play, prisen er ikke så viktig. Kan noen hjelpe meg med å finne en? Har selv liten erfaring, så vet ikke hvilket merke og slikt jeg skal velge. På forhånd: Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Selv har jeg veldig god erfaring med western digital. Jeg har denne bare i 320Gb versjonen. Koster 200kr mer. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318905 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Både jeg om mange kamerater/bekjente er storfornøyde med LaCie 250GB Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Takker for svar! Jeg tenker å kjøpe en disk som ikke trenger strømadapter. Er Western Digital Passport II USB 160GB et godt valg? Både jeg om mange kamerater/bekjente er storfornøyde med LaCie 250GB 7822962[/snapback] Leste på erfaringer om den, var veldig mange som ga den strykkarakter.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Leste på erfaringer om den, var veldig mange som ga den strykkarakter.. 7823033[/snapback] Dette er pga enkelte ikke er smarte nok til å bruke "trygg fjerning av maskinvare" funksjonen, da kan den låse seg (som alle andre eksterne), det er også en fiks man kan bruke i erfaringene om dette skjer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå