ulrikft Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 "Ansvarlig for fadderuka sier at studentene som sladret vil slite. - De vil slite resten av studiet, sier Ina Marie Andersen til NRK." http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1620386.ece Hvor lurt er det egentlig å komme med en slik uttalelse til media? Hva vil hun egentlig oppnå med en dårlig skjult trussel..? Dette er djevelsk korttenkt og relativt idiotisk spør du meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hele opplegget virket helt høl i huet for min del. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hmm, medisinstudenter er jo de som fikk bare seksere og noen få femmere på vgs. Vi veit alle hvordan de er. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Virker som et helt vanlig fadderarrangement. Selvsagt blir studenten sure på dem som sladrer. Hvorfor skal alle detaljene om legestudentes fest legges ut i media, mens økonomi- og ingeniør-studenter slipper? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Virker som et helt vanlig fadderarrangement. Selvsagt blir studenten sure på dem som sladrer. Hvorfor skal alle detaljene om legestudentes fest legges ut i media, mens økonomi- og ingeniør-studenter slipper? 7823256[/snapback] Var aldri nærheten av slike tilstander under min fadderuke. Kanskje jeg skal diske opp stemningen til noe sånn når jeg skal være fadder til høsten Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Var ikke slik under min fadderuke heller Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 hehe uansett kjedelig utalelse å få påskrevet navnet sitt for denne Ina Marie Andersen. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Var aldri nærheten av slike tilstander under min fadderuke. Kanskje jeg skal diske opp stemningen til noe sånn når jeg skal være fadder til høsten 7823267[/snapback] Går sikkert an å låne noen idéer ja. Klessnor-leken er jo morsom (to eller flere lag konkurrerer om å lage lengst klessnor med klær på; det man har på seg skal brukes). Jeg mener at denne type arrangementer bør være morsom for både dem som deltar og arrangerer. Kan ikke helt så et medisinstudentene var så flinke til det. Det er uansett ikke noe grunn til at norsk sladrepresse skal bry seg om dette. Bortsett fra mer salg da. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 "Ansvarlig for fadderuka sier at studentene som sladret vil slite. - De vil slite resten av studiet, sier Ina Marie Andersen til NRK." http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1620386.ece Hvor lurt er det egentlig å komme med en slik uttalelse til media? Hva vil hun egentlig oppnå med en dårlig skjult trussel..? Dette er djevelsk korttenkt og relativt idiotisk spør du meg. 7822801[/snapback] Håper fremtidige arbeidsgivere leser hvilke holdninger denne Andersen står for. Det er ikke bare karakterene som bør være gode, skal du bli lege. Sosial kompetanse kan være en fordel det også... Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Nettopp.. det var det jeg tenkte. Resten av hennes liv vil Ina Marie Andersen kunne kobles til denne uttalelsen av en arbeidsgiver som googler navnet hennes.. Fantastisk korttenkt. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nettopp.. det var det jeg tenkte. Resten av hennes liv vil Ina Marie Andersen kunne kobles til denne uttalelsen av en arbeidsgiver som googler navnet hennes.. Fantastisk korttenkt. 7823818[/snapback] Og arbeidsgiver vil også finne denne tråden! Her er det bare å sende inn hilsninger til arbeidsgiveren! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nå har nok dette skjedd i en årrekke, å skylde opplegget på Ina blir feil. I tillegg å basere en utalelse om holdningene hennes på det sitatet, vel det er litt tynt. At de 3 som sladret blir og slite, vel det er det ingen tvil om. Å er nok ingen trussel fra Inas side. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nettopp.. det var det jeg tenkte. Resten av hennes liv vil Ina Marie Andersen kunne kobles til denne uttalelsen av en arbeidsgiver som googler navnet hennes.. Fantastisk korttenkt. 7823818[/snapback] Folk i helsesektoren er såpass ubrukelig på data at hun har lite å frykte. Og hvis det er andre leger som skal rekruttere har de sikker vært gjennom samme greien selv. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Nå har nok dette skjedd i en årrekke, å skylde opplegget på Ina blir feil. I tillegg å basere en utalelse om holdningene hennes på det sitatet, vel det er litt tynt. At de 3 som sladret blir og slite, vel det er det ingen tvil om. Å er nok ingen trussel fra Inas side. 7824128[/snapback] Poenget er ikke opplegget, om enn infantilt det er, men Inas UTROLIG dårlige håndtering av pressesituasjonen. En slik uttalelse vil til enhver tid bli tillagt henne.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nå har nok dette skjedd i en årrekke, å skylde opplegget på Ina blir feil. I tillegg å basere en utalelse om holdningene hennes på det sitatet, vel det er litt tynt. At de 3 som sladret blir og slite, vel det er det ingen tvil om. Å er nok ingen trussel fra Inas side. 7824128[/snapback] Poenget er ikke opplegget, om enn infantilt det er, men Inas UTROLIG dårlige håndtering av pressesituasjonen. En slik uttalelse vil til enhver tid bli tillagt henne.. 7824522[/snapback] Nå var det fortsatt bare et sitat som Aftenposten trakk ut. Å som 2.års medisinstudent tviler jeg på at håndtering av media står på timeplanen, så tror nok ikke dette blir skjebnesvangert. Men poenget mitt var fortsatt at noen angrep holdningene hennes basert på dette sitatet. At hun kunne taklet det annerledes er vel alle enig i. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva er det med dere? Sånt er vanlig. UMB, NTNU og de fleste andre høyskoler og universiteter har slike tradisjoner for slike invielser. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Hva er det med dere? Sånt er vanlig. UMB, NTNU og de fleste andre høyskoler og universiteter har slike tradisjoner for slike invielser. 7824669[/snapback] Hva er det med deg? Det er da ingen som har angrepet innvielsesregimet, selv om det er infantilt, ubrukelig og barnslig. Poenget er at hun kommer med en tåpelig, latterlig og dum uttalelse til media, som hun burde visst ville bli tatt ut og blåst opp. Korttenkt og lite modent. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hmm, medisinstudenter er jo de som fikk bare seksere og noen få femmere på vgs. Vi veit alle hvordan de er. 7823013[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Haha, Dette definerer jo eid Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva er det med dere? Sånt er vanlig. UMB, NTNU og de fleste andre høyskoler og universiteter har slike tradisjoner for slike invielser. 7824669[/snapback] Hva er det med deg? Det er da ingen som har angrepet innvielsesregimet, selv om det er infantilt, ubrukelig og barnslig. Poenget er at hun kommer med en tåpelig, latterlig og dum uttalelse til media, som hun burde visst ville bli tatt ut og blåst opp. Korttenkt og lite modent. 7824703[/snapback] Samma hva hun sier, har vært med på noe lign for oss siv.ing studenter. Ser ingen grunn til at folk skal hakke på folk som uttaler seg om slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå