Homeworg-guy Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei... Jeg trenger hjelp med å finne litt stoff ang. energiprodusksjon basert på vind. Det skal være en muntlig framføring og den skal være på fredag. Har tenkt til å bruke Power Point. Problemet er bare at det virker som det er lite stoff å finne, og det er ingenting i naturfagsboka vår. Går forresten i 1. klasse på videregående. Dette skal være med i framføringa 1) Hvordan virker det? Ulike teknikker hvis det fins 2) Miljøaspekter, faremomenter for helse og miljø 3) Betydning i dag og i framtida - både for Norge og for hele verden. Jeg vil ikke at dere skal tro at jeg ikke har forsøkt, det har jeg. Jeg skulle bare ønske noen kunne veilede meg litt når situasjonen er slik at lærern er ganske ''døv''. Hun har gitt meg et tema som ikke står nevnt i boka På forhånd takk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har du fått ett emne som ikke står i boka? OMG Noehs! Vindmøller for eksempel? Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Kanskje du finner noe her: http://www.fys.uio.no/studier/kurs/fys3320/ebok.html Pensumboka i "Fysikk og energiressurser" ved UiO. Endret 29. januar 2007 av Belarnion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå