Beethoven Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Som tittelen sier... er det mulig? Jeg tenkte... skolen kobler seg til proxy og sperrer for absolutt alt for private pcer. Altså vi må opp og de skriver inn diverste info for proxy. Men er dette mulig det jeg tenker? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 ja går fint det. enkleste er og bruke proxy ( i web lesern) så en cgi-proxy på neste ledd. eller så har du "tor proxy" (google etter det) Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 cgi-proxy, hvordan funker det? Jeg aner ikke helt hvordan jeg skal få til dette... men går det på noe at jeg setter opp en webserver her som henter siden hjemme, så printer den siden for meg etterpå? Sånn det funker? Hviss så... går det an i PHP på en måte? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 ja det er sånn det funker, var viste en post som blei sletta om det :/ veit ikke om du så det, går vel ikke lenge før min og blir sletta :-/ Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Takk skal du ha! Skal prøve meg litt fram . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå