Christian86 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kjøpte en MCE (Media center) fjernkontroll på lørdag. Fra før av har jeg MCE maskin som jeg bygget selv. Det som er problemet er at når jeg kobler til IR mottakeren (sort boks med microsoft stemplet på toppen), så får jeg ikke noe respons. Ingenting skjer, selv når jeg prøver diverse kombinasjoner i manualen. I følge den skal det helle ikke være behov for noe installering, drivere osv. Jeg har kontaktet butikken og de sier at jeg burde oppdatere systemet, noe jeg prøvde uten resultater. Noen som har forslag her? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Om dette er en usb sak, og det ikke er noe liv, prøv å se om en annen pc registrerer den (uansett om den har MCE eller ei). Ellers er nok enheten deffekt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Om dette er en usb sak, og det ikke er noe liv, prøv å se om en annen pc registrerer den (uansett om den har MCE eller ei). Ellers er nok enheten deffekt. 7822573[/snapback] den hadde jeg ikke tenkt på. Skal prøve på maskinen ved siden av meg. Jeg reagerte nemlig på at ingenting skjedde når jeg koblet den til. status: testet med to usb porter på en annen maskin. Den ene ladet 10 sekunder tidligere en creative spiller. Ingen reaksjon når jeg koblet den til. Men i brukermanualen står dte jo at det ikke trengs drivere eller noe, kan det likevel være at selve mottakeren er defekt? Eneste jeg skal ha denne til er å kontrollere MCE når jeg ser film osv, ikke selve tv'en. Forsåvidt fungerer fjernkontrollen, for hvis jeg har den litt i skråvinkel så aktiverer den Xbox'en uten problemer, men på tv'en skjer det ikke noe. Endret 29. januar 2007 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå