MScofield Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvilke rulletobakktyper er de mildeste? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Av petterøes er det den helt hvite. Den heter extra mild elns. Tror ikke det finnes noen typer som er mildere enn det. Er som å puste inn luft. En negativ ting med det, er at jo mildere røyk, dess mindre nikotin. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Med "mild" røyk tar du dypere drag, du merker det bare ikke så godt i halsen. Det blir snart ulovlig å kalle røyken "mild" Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Med "mild" røyk tar du dypere drag, du merker det bare ikke så godt i halsen. Det blir snart ulovlig å kalle røyken "mild" 7824118[/snapback] Hæ? Fortell. Er det ikke mindre nikotin i mild røyk? Lenke til kommentar
catolap Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det står ikke "mild" og "light" på pakkene lenger. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det står ikke "mild" og "light" på pakkene lenger. 7825396[/snapback] Hva heter de da? Hvit og rød Prince etc? Det jeg har lest er da at du får i deg like mye nikotin av en "mild" som en "normal" fordi de milde er snillere mot halsen, altså du tar flere og dypere trekk, det er egentlig bare rent reklame triks, som frister unge mer, eller de som skal slutte... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Røyker jeg light må jeg røyke to for å få i meg nok nikotin, så kan skjønne poenget ditt Supremacy Lenke til kommentar
catolap Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Det står ikke "mild" og "light" på pakkene lenger. 7825396[/snapback] Hva heter de da? Hvit og rød Prince etc? 7827008[/snapback] Prince Rich Taste - vanlig rød prince Prince Rounded Taste - Prine mild Prince Smooth Taste - prince ultra mild Prince Golden Taste - prince extra mild Prince Highland Taste - blå prince Endret 1. februar 2007 av JA1NQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå