Teddybjørn Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hva slags program skal jeg bruke til overvåking av CPU temperatur? Er det noen program som kan ligge i hjørnet på skrivebordet? Hvilken kjøleribbe er den beste til T.B 1.4Ghz? Lenke til kommentar
torb Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg bruker PC-Alert og er godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Du kan bruke Motherboard Monitor - Download.com Lenke til kommentar
Dings Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 zorm: hvilket hovedkort har du da? De fleste (tror jeg da) produsenter av hovedkort har laget egne programmer som overvåker temp. vifte hastigheter og lignende. Motherboard monitor funker siokkert fint hvis du får det til, men hvis du visste hvilket hovedkort du hadde kunne du sikkert brukt et program fra produsenten (forutsetter sef. at produsenten har laget et slik program da.. :smile: ).. :smile: Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Jeg har Abit KG7 hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå